Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och i så fall är det jag! Mitt kom till ombud igår, har inte hunnit hämta det änBara ett paket kvar då! För har för mig vi är 56 stycken
Det stämmer! Med det paketet är det nu helt grönt i mina papper och jag tackar & bockar över att inte ha behövt varken jaga någon eller trolla fram extranissar för att något paket inte kommit som det ska.Och i så fall är det jag! Mitt kom till ombud igår, har inte hunnit hämta det än
Och självklart övertaggad på att öppna mitt egna fina paket!Så otroligt taggad på detta! Speciellt då hunden tog övriga julklappskassan till Evidensia Så det var jättekul att kunna vara lite uppfinningsrik och kreativ på budget
Känns som djuren alltid lyckas pricka in sämst säsong på året att vara dyraSå otroligt taggad på detta! Speciellt då hunden tog övriga julklappskassan till Evidensia Så det var jättekul att kunna vara lite uppfinningsrik och kreativ på budget
Eller hur, började på en söndag också slår aldrig felKänns som djuren alltid lyckas pricka in sämst säsong på året att vara dyra
Nuuuu är det mindre än 24 timmar kvar tills man FÅR öppna sina paket. Just sayin'.
11 h 59 min.Det närmar sig…