Secret Santa - 2020

Får nog också be om en ledtråd, har verkligen ingen aning om vem som är min tomte. Men är väldigt glad för presenterna ☺️

Attans. Vet inte om det fortfarande går att spåra på postnords hemsida om du har kollinr kvar.. Fick du nån ledtråd?
Har slängt lådan (dumt inser jag nu) nä jag tycker inte jag fick det, eller så är jag för pantad för att fatta,jag vet att den speciella lakritsen jag fick säljs i 5 butiker över landet,uppsala,stockholm,göteborg o malmö, meeeeeeeeeen den går även köpa online

Jag är frustrerad. Har sökt upp min tomte på fb och känner igen personen så sjukt mycket men kan inte för mitt liv placera ansiktet till rätt användare :cautious:

Kan @_Elly_ vara min tomte?

Om du går in bland dina meddelanden här på buke borde nixehen skrivit spårningsnummer till dig. Kopiera det och googla sedan på spåra paket postnord. Klistra in numret på sidan så kommer du få se avsändaruppgifter igen. Jag fick skriva upp medverkande i ett block och skriva i vem som fick av vem, helt i onödan då svaret bara var en klick ifrån.

Tyvärr nedskiten av ormen just nu så kan inte direkt kolla pga tar evigheter att söka med mobilen men någon lade upp nyligen om vilka som inte fått outa sig som tomte.

Kan hjälpa dig med att jag inte är din tomte. Snäll har du inte varit i år.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 477
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 905
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 257
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka