@dobbis Det går att spåra på postnords hemsida om du har kollinumrt. Jag kunde spåra min iaf och se dess väg fortfarande..Attans. Vet inte om det fortfarande går att spåra på postnords hemsida om du har kollinr kvar.. Fick du nån ledtråd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@dobbis Det går att spåra på postnords hemsida om du har kollinumrt. Jag kunde spåra min iaf och se dess väg fortfarande..Attans. Vet inte om det fortfarande går att spåra på postnords hemsida om du har kollinr kvar.. Fick du nån ledtråd.
Har slängt lådan (dumt inser jag nu) nä jag tycker inte jag fick det, eller så är jag för pantad för att fatta,jag vet att den speciella lakritsen jag fick säljs i 5 butiker över landet,uppsala,stockholm,göteborg o malmö, meeeeeeeeeen den går även köpa onlineAttans. Vet inte om det fortfarande går att spåra på postnords hemsida om du har kollinr kvar.. Fick du nån ledtråd?
Välkommen i min klubb!Får nog också be om en ledtråd, har verkligen ingen aning om vem som är min tomte. Men är väldigt glad för presenterna
Det har jag inte,det kom så många paket under en kort tid så jag raderade sms:en varefter jag hämtade ut paketen.@dobbis Det går att spåra på postnords hemsida om du har kollinumrt. Jag kunde spåra min iaf och se dess väg fortfarande..
AttansDet har jag inte,det kom så många paket under en kort tid så jag raderade sms:en varefter jag hämtade ut paketen.
Nope!Kan @_Elly_ vara min tomte?
Bra fnulat det är jag som är din tomte!
Tack så mycket för allt!! Första projektet med lädret blir en fingerborgBra fnulat det är jag som är din tomte!
Hoppas att du nu inte bara får vita denna gången
Kan @_Elly_ vara min tomte?
Du förstår säkert att jag måste hugga på den Är du min tomte , ljug om du måste så jag får vara glad en stund i alla fallLämnar en hyfsasd lätt ledtråd.. Är utflyttad Skaraborgare som skickade till en annan men boende Skaraborgare.