Ja verkligen! Det ätbara är redan slut Tack snällaKorrekt . Hoppas du är nöjd med det du fick
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja verkligen! Det ätbara är redan slut Tack snällaKorrekt . Hoppas du är nöjd med det du fick
Japp helt rätt(ursäkta sent svar) . Har haft fullt upp med 2 sjuka här.Visa bifogad fil 62159
Jag fick choklad och en bok om att sy, som kom med mönster nu får jag se till att våga komma igång med att våga sy!
Tack så mycket!
Jag gissar att @pannkaka är min secret Santa?
Tack så mycket!Japp helt rätt(ursäkta sent svar) . Har haft fullt upp med 2 sjuka här.
Alla har något kvar att se fram emot i tråden tack vare detta i alla fall, om man ska klämma fram något positivt ur det helaSega dom är på PostNord! Jag förväntar mig leverans nästa vecka
Ingen press....Alla har något kvar att se fram emot i tråden tack vare detta i alla fall, om man ska klämma fram något positivt ur det hela
Förlåt .Ingen press....
Visa bifogad fil 62157
Alltså vilken tomte jag fick! Tre böcker för bujo och anteckningar, två frixonpennor i färger som jag faktiskt inte hade, choklad och godis och ett handgjort läppcerat. Så perfekta grejer! Från mina urusla ledtrådar. ❤ Men ledtråden, jag måste klura när jag är ordentligt vaken.
Men vad är bujo?
efter kikat lite i tråden. Tanke på att jag inte fick med något brev, och sen var katter på fina inslagningspappret och lite saker med katter på dessutom
så gissar på @BobberiBoo ?
@YorkWann!Hoppas få redan på min tome snart, chokladen med lakrits och havssalt va to die for. Behöver veta var kan få tag i den