Tack @Malin_LJa det har jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack @Malin_LJa det har jag.
Kan inte sluta fnittra åt att du trodde du fått glasögonrengöring.Men åh, såg nu att jag även fick ett kinderägg i min julklapp. Trodde det var glasögonrengörarservetter så la inte så stor tanke på att det kunde vara något annat än det i.. tänkte ta en till mina glasögon men tror bestämt det skulle blivit sämre synfält..
Din mage har rätt! Jag är den skyldige
Din mage har rätt! Jag är den skyldige
Jag har fortfarande ingen aning om vem som kan vara min tomte, men jag gissar på @Silver Girl
Tyvärr fel gissat!Din mage har rätt! Jag är den skyldige
Jag har fortfarande ingen aning om vem som kan vara min tomte, men jag gissar på @Silver Girl
Ja det har jag.
Det var en av anledningarna till att jag gissade på digNix, tyvärr inte.
Men du är i rätt län, men fel ort. Om du nu vet vilket län jag bor i .
Kolla igenom listan på deltagarna igen och ha avsändarens uppgifter i bakhuvudet så kanske du blir klokare?
@_Elly_ Ja det är jag, om du vill ha vaserna vattentäta så använd klarlack på insidan. Häll upp lite i botten och swep runt så det täcker insidan. och prova på diskbänken när det har torkat att det är tätt.Ah, däckade igår innan jag hunnit igenom tråden och glömde av mig idag pga trött...
@Masqueradee, nej jag är inte din tomte
Min tomte är @Tranan, tror inte att jag har fel Ska se om jag kan lägga upp imorgon men är jättenöjd vaser, kylskåpsmagnet, hårspänne etc som var 3D-printat antar jag
Det är inte så att tomten lånat en adress att skicka från då?Nä,jag får nog be Big santa @Nixehen be min tomte om någon ledtråd.
Dom enda ledtrådarna jag har är att paketet var skickat av en hon och adressorten är Enköping.
Har du kollat var det postades?Nä,jag får nog be Big santa @Nixehen be min tomte om någon ledtråd.
Dom enda ledtrådarna jag har är att paketet var skickat av en hon och adressorten är Enköping.
Men?! Haha, jag som tyckte att jag var så smart... Back to the ritbord ^^Ah, däckade igår innan jag hunnit igenom tråden och glömde av mig idag pga trött...
@Masqueradee, nej jag är inte din tomte
Min tomte är @Tranan, tror inte att jag har fel Ska se om jag kan lägga upp imorgon men är jättenöjd vaser, kylskåpsmagnet, hårspänne etc som var 3D-printat antar jag
Attans!Tyvärr fel gissat!
Tyvärr inteAttans!
Jag har bara ett förnamn att gå på Finns inte ens en avsändarort, men jag fortsätter att gissa och drar till med @sweep nu