Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du sökt på Google/facebook/här på buke? På namn eller ort? Då kan man kanske få lite tips.nej, vet var personen heter och var det är postat men annars
inget
mm, ska göra detBara att börja kolla av med orter och användare och hoppas att Tomten inte varit lurig med sin adress. Det är ju lite färre att gissa på nu också!
Är det du?Hade du fått nån ledtråd?
Edit: Haha tvåa på bollen, vi skrev nog samtidigt nästan.
Nix, tyvärr inte.Är det du?
Inte ett dugg. men tack i alla fall. jag tror att alla vet vem det är utom jagNix, tyvärr inte.
Men du är i rätt län, men fel ort. Om du nu vet vilket län jag bor i .
Kolla igenom listan på deltagarna igen och ha avsändarens uppgifter i bakhuvudet så kanske du blir klokare?
Jag har ingen aning om vem som ä din tomte men här är dom som verkar vara kvar att hitta så kanske det blir lite lättare för digInte ett dugg. men tack i alla fall. jag tror att alla vet vem det är utom jag
Du har fått en hel del ledtrådar. Ta nu och jämför avländaren med sweeps lista.Inte ett dugg. men tack i alla fall. jag tror att alla vet vem det är utom jag
Långt ifrån alla skulle jag tro. Men nu så råkar jag och Ninnurur bo relativt nära varann (samma län) och prata rätt mkt så vi råkade lura ut vem det var. Om fler vet har jag ingen aning om, men skulle inte tro att alla listat ut.Inte ett dugg. men tack i alla fall. jag tror att alla vet vem det är utom jag
nopeLångt ifrån alla skulle jag tro. Men nu så råkar jag och Ninnurur bo relativt nära varann (samma län) och prata rätt mkt så vi råkade lura ut vem det var. Om fler vet har jag ingen aning om, men skulle inte tro att alla listat ut.
Kan du på något sätt länka avsändarnamnet till något av nicken i listan?
Jag har gissat men inte fått svar så alla har inte hittat ännuInte ett dugg. men tack i alla fall. jag tror att alla vet vem det är utom jag
Förlåt med ja jag vet vem det är eftersom det är min vän, och ditt svar nu är ganska korkat. Jämför avsändarens namn med listan. Du kommer hitta rätt då.
förlåt. ska inte störa mer.Förlåt med ja jag vet vem det är eftersom det är min vän, och ditt svar nu är ganska korkat. Jämför avsändarens namn med listan. Du kommer hitta rätt då.
Ok, fick veta nu att hon inte använt sitt namn, men om du kollar ort så vet du. Och det är en vän till mig som du har träffat. Tänk lite istället för att ynkaförlåt. ska inte störa mer.
Förlåt med ja jag vet vem det är eftersom det är min vän, och ditt svar nu är ganska korkat. Jämför avsändarens namn med listan. Du kommer hitta rätt då.
Men måste du låta så otrevlig?Ok, fick veta nu att hon inte använt sitt namn, men om du kollar ort så vet du. Och det är en vän till mig som du har träffat. Tänk lite istället för att ynka
Jag läser det inte som så otrevligt, men lite frustrerat eftersom vi försöker hjälpa men inte vill ge namnet.Men måste du låta så otrevlig?
Ja det har jag.