Secret Santa - 2020

Nix, tyvärr inte.
Men du är i rätt län, men fel ort. Om du nu vet vilket län jag bor i ;).
Kolla igenom listan på deltagarna igen och ha avsändarens uppgifter i bakhuvudet så kanske du blir klokare?
Inte ett dugg. men tack i alla fall. jag tror att alla vet vem det är utom jag

Jag har ingen aning om vem som ä din tomte men här är dom som verkar vara kvar att hitta så kanske det blir lite lättare för dig

2. Tranan
7. Cattis_E
12. Fille
14. BobberiBoo
16. Kivina
19. sweep
20. pannkaka
21. Masqueradee
25. Marty
27. Masse
31. YorkWann
33. Silver Girl
34. Halcyon
35. Leoni
39. Svarta Sara
41. Barbabelle
43. Keb71
44. astronaut
48. _Elly_
49. Malin_L
50. Kenya

Långt ifrån alla skulle jag tro. Men nu så råkar jag och Ninnurur bo relativt nära varann (samma län) och prata rätt mkt så vi råkade lura ut vem det var. Om fler vet har jag ingen aning om, men skulle inte tro att alla listat ut.
Kan du på något sätt länka avsändarnamnet till något av nicken i listan?

Långt ifrån alla skulle jag tro. Men nu så råkar jag och Ninnurur bo relativt nära varann (samma län) och prata rätt mkt så vi råkade lura ut vem det var. Om fler vet har jag ingen aning om, men skulle inte tro att alla listat ut.
Kan du på något sätt länka avsändarnamnet till något av nicken i listan?
nope

Du fixar det om du jobbar metodiskt och försöker. Ett namn i taget.

1. Skriv ned avsändarens namn och avsändarort.
2. Jämför med listan.
OM inte kommer på då så gå till 3.
:D
3. Om du inte hittade någon att gissa på då får du ta listan och gå in på varje användares profil och kolla om de står var de bor.
Jag sade att jag bor i samma län som din avsändare. Och jag har angett nära Mälaren.
Sedan får du stryka en efter en på listan som inte tillhör något av länen Stockholm, Uppsala, Västmanland, Södermanland eller som sagt att de inte är din tomte. Då blir det inte många kvar att gissa på..

Förlåt med ja jag vet vem det är eftersom det är min vän, och ditt svar nu är ganska korkat. Jämför avsändarens namn med listan. Du kommer hitta rätt då.

Ok, fick veta nu att hon inte använt sitt namn, men om du kollar ort så vet du. Och det är en vän till mig som du har träffat. Tänk lite istället för att ynka :)
Men måste du låta så otrevlig?

Men måste du låta så otrevlig?
Jag läser det inte som så otrevligt, men lite frustrerat eftersom vi försöker hjälpa men inte vill ge namnet.
Just för att Tranan ger oss uppfattningen av att han mår så dåligt av att han inte gissar rätt så försöker vi hjälpa men till slut har vi inga fler idéer. Sen var det ju ett misstag med namnet vi trodde det var skickat i. Det var väl lite klantigt. Men adressen är avsändarens. ;)

Men nu kan vi två iaf inte hjälpa mer tror jag. Så vi lämnar det åt övriga ;)

Tomte --> Tomtebarn
1, WS6 >> Caoimhe
2. Monifa>>Sonic76
3. Ninnurur >> sweep
4. Sel >> Malibu_Stacy
5. Mirre >> Malin_L
6. Snurrfian >> Ceta
7. Ceta >> Bapelsin
8. Bapelsin >> Cambodia
9. cambodia >> flyingchange
10. Lil-sis >> Wingates
11. Piglet82>>Fille
12. Reville>>Cattis_e
13. Sonic76>>Piglet82
14. dobbis >> Silver Girl
15. Nixehen >> Marty
16. gul_zebra >> Ramona
17. Fraggel Tess >> Jeps
18. Lumos_Nox>> lytesout95
19. quarterranchen >> gul_zebra
20. Caoimhe >> Lumos_Nox
21. Mumma >> Nixehen
22. TeamLundVer >> Mumma
23. Blacksmithfarm >> Takire
24. Ramona >> Sel
25. Jeps >> astronaut
26. Flyingechange >> Fraggel_tess
27. Takire >> Snurrfian
28. Wingates >> Masse
29. lytesout95 >> Keb71
30. Malibu_Stacy >> YorkWann
31. Malin_L >> Tranan

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 482
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 910
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 262
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka