Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En korrekt slutsats! Glad att du blev nöjdInuti dem fanns HELT perfekta klappar!
Roliga bakformar, fina chokladpraliner och saltlaktrisgodis.
Tusen tack snälla Tomten som jag tror är @lytesout95!
@YorkWannÄr @Malibu_Stacy min tomte?
Ja, verkligen!En korrekt slutsats! Glad att du blev nöjd
Jag kan 0 om te,så chansade vilt och valde något som var lokalt (även det en ledtråd) och lät gott.Precis smakat både te och choklad. Mycket gott, tack @dobbis.
Vi har ju gjort både påsk och sommar förutDet finns en dålig grej med detta...Och det är att det är en hel jädra evighet till nästa jul
Jaa, och jag har inte läst någon! Korten är naturligtvis sparade!@YorkWann
Jaaa! Vad tyckte du om böckerna? Jag hoppas jag prickade in en rätt i alla fall. Eftersom du gillar att läsa Wennstam så visste jag inte om du redan läst alla hennes, men tänkte jag kunde gå lite på samma tema. Feministfällan gillade jag själv väldigt mycket
Och skrattade lite när jag budade hem korten
Jag tror dessutom att jag kan ha tomtat för dig förut någon gång?
Har du luskat nåt om nån bor nära avsändaradressen?Kan hända att jag missat nån ledtråd eller inte fått nån..? För jag har ingen ani g om vem min snälla tomte är..
Fick du någon ledtråd?Försöker gissa vem det är.
Men är för trött och pissdålig för att orka tänka.
Hade du fått nån ledtråd?Försöker gissa vem det är.
Men är för trött och pissdålig för att orka tänka.
nej, vet var personen heter och var det är postat men annarsFick du någon ledtråd?
Tryvärr iget se svar till sel.Hade du fått nån ledtråd?
Edit: Haha tvåa på bollen, vi skrev nog samtidigt nästan.
Då har du användarnamnet också, om du tänker efter.nej, vet var personen heter och var det är postat men annars
inget
Bara att börja kolla av med orter och användare och hoppas att Tomten inte varit lurig med sin adress. Det är ju lite färre att gissa på nu också!nej, vet var personen heter och var det är postat men annars
inget
Jag vet de gör den själva@Reville Alltså den där saltlakritsen som var i påsen är helt beroendeframkallande...