Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hugger nån här då - ole dole doff, är @Smulu min tomte?Inte 100 % garanti men tror dessa är kvar:
Bapelsin
Piglet82
Asko
CattisE
Barbabelle
Jeps
Masse
Wingates
Leoni
Houdini
Bitta
Smulu
Bulldoozer
Vad har du för ledtråd, kanske vi kan hjälpa till?Har ju gått av jobbet juldagen och sen har vi haft fullt upp med julfirande (just nu är svärmor här också) så jag har inte hunnit mer än scrolla buke. Jag är väldigt frustrerad av min ledtråd och känner mig korkad, antagligen för att jag överkomplicerar allt .
Prova google translate på ledtrådenHar ju gått av jobbet juldagen och sen har vi haft fullt upp med julfirande (just nu är svärmor här också) så jag har inte hunnit mer än scrolla buke. Jag är väldigt frustrerad av min ledtråd och känner mig korkad, antagligen för att jag överkomplicerar allt .
https://www.bukefalos.se/threads/secret-santa-2019.1486154/post-19150252Vad har du för ledtråd, kanske vi kan hjälpa till?
Jag tror att du ska översätta ett från engelska och ett till engelskaMissade ett paket som smet iväg men nu är den öppnad, jättesöt liten ask med choklad i . Å så ledtråden som jag är för seg i huvudet för att orka klura på..Visa bifogad fil 42474
Black och gråbrun? Hjälper det till nåt?Har ju gått av jobbet juldagen och sen har vi haft fullt upp med julfirande (just nu är svärmor här också) så jag har inte hunnit mer än scrolla buke. Jag är väldigt frustrerad av min ledtråd och känner mig korkad, antagligen för att jag överkomplicerar allt .
Gråbrun brukar väl kallas musblack om det är hästfärger?Black och gråbrun? Hjälper det till nåt?
Ingen aning, jag googlade och gråbrun kom upp som hästterm.Gråbrun brukar väl kallas musblack om det är hästfärger?
Rätt .Meh.. Jag har ju varit helt inne på att det nån som har nåt fjäderfä av nåt slag eller djur som heter typ Blackie och Dowe eller liknande..
Sen har jag faktiskt inte hunnit fundera så mycket heller, känns lite oartigt att sitta vid datorn när både jag och maken för en gångs skull är lediga bägge två. För att inte tala om att vi firat jul nu med släktingar. Är ju van att ha myyycket egentid då vi ofta går om varandra eftersom vi jobbar olika skift.
Isåfall gissar jag på @Cattis_E
Du är inte korkad.Nja.. Nu känner man sig lite halvkorkad..
Jag försökte ju översätta dun till engelska men kom inte på att översätta från engelska till svenska. Skyller på att jag jobbar natt och sovit för lite i ett par veckor .