Eller också heter det bara Umeåkaffe som ledtråd. Gott är det i alla fall, mustigt och härligt, och definitivt frånTehörnan!Det är UmeåKaffe från Tehörnan.
Tehornan.se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller också heter det bara Umeåkaffe som ledtråd. Gott är det i alla fall, mustigt och härligt, och definitivt frånTehörnan!Det är UmeåKaffe från Tehörnan.
Tehornan.se
Okej då får jag köpa på mig ett lager nästa gång jag kommer till en större stad, tyvärr har vi inte Kahls här på landet.Hehe yep Rubychokladen, den röda va?, köpte jag i samma butik som teet, dvs Kahls.
Jag tror att det var något utgående lager eller något men jag kan kolla när jag går förbi nästa gång och se om jag kan skicka flera åt dig?Okej då får jag köpa på mig ett lager nästa gång jag kommer till en större stad, tyvärr har vi inte Kahls här på landet.
@WS6
Hann du läsa nödrimmet till bootsen?
Nu är paket nr 2 beställt. Jag beställde det direkt till dig, så du får rimmet här
När en reser och far
kan det vara svårt med ett kar
hur morgonteet i en sig tar
Ja jättegärna!Jag tror att det var något utgående lager eller något men jag kan kolla när jag går förbi nästa gång och se om jag kan skicka flera åt dig?
Ska försöka komma ihåg att ta en titt imorgon!Ja jättegärna!
Bara 11 månader kvar tills nästa gång!
Japp! Om orken och efterfrågan - och jag kommer ihåg! - så dyker det ibland upp en Secret EasterBunny.Det brukar finnas easter bunny däremellan.
Nej vad synd! Hoppas att de tar in den igen snart.Tyvärr @Barbabelle - jag såg ingen mer i affären, tror som sagt att det var ett utåtgående lager
Hello! Har du fått avi? Paketet ligger iaf och väntar på digJo då jag läste rimmet, trodde det va en ledtråd till dig/nick/dyl sen öppnade jag paketet..
Tack snälla, väntar med spänning!
Hoppas det dyker upp utan strul! Gillar inte posten just nu, väntar både paket och post som borde ha dykt upp..
Hello! Har du fått avi? Paketet ligger iaf och väntar på dig