Nixehen
Trådstartare
Din tomte har en svartvit profilbild med djur på.Jag får ingen respons på gissningar och kommer ingenstans så för min del är det fritt fram att avslöja iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din tomte har en svartvit profilbild med djur på.Jag får ingen respons på gissningar och kommer ingenstans så för min del är det fritt fram att avslöja iaf
Ja jag är din tomte.@Barbabelle, är du min tomte?
Jag med, sitter och funderar på vad jag kan göra bättre!Jag med! Kommer vara med nästa år igen, men ute i bättre tid och klura
Nej, det är roligare, även för den som tomtar, att få lite mer respons och något försök till att gissa.Nästa år hoppar jag nog över denna lek, kul idé o så, men verkar inte fungera så bra för mig gömmer mig bakom skämskudden Ärade mäster tomte @Niexhen jag ber ödmjukt om ett förlåt och hoppas ni och era nissar får en fortsatt god jul och ett gott nytt år.
Hoppas på tur för @Houdinie
Nej, det är roligare, även för den som tomtar, att få lite mer respons och något försök till att gissa.
Åh det var du som var min tomte! Blev jätteglad för allt! Tack! Vart har du köpt Ruby chokladen? Den är min nya favorit.Visa bifogad fil 43062
Min superlätta ledtråd
Är @Piglet82 min tomte?!
Jaaaa!Jaaa!!! Jag var din tomte, enormt anonym på forumet men trodde i min enfald att den ena klappen skulle räcka som ledtråd (i kombination med min hemsideadress i profilen, genom vilken man hittar massa grisar etc...) Tji fick jag
Hehe yep Rubychokladen, den röda va?, köpte jag i samma butik som teet, dvs Kahls.Åh det var du som var min tomte! Blev jätteglad för allt! Tack! Vart har du köpt Ruby chokladen? Den är min nya favorit.
Haha., ja visst. Jag tänkte att jag säger det rakt ut.Ser hinten och gissar du @bitta var min tomte
Jag är ju kaffemoster,vad är det för kaffe?Jaaaa!
Hahaha, jag undrade så över Umeå-kaffet som var så tydligt först, men när jag sedan upptäckte att man kunde köpa samma kaffe i samma affärskedja i Uppsala, som avsändaren var ifrån började jag som en idiot låsa fast i Enköping. Jag tänkte att det var en tipp på hatten till mig som Västerbottning.
Tack så jättemycket för de vackra paketen och härliga presenterna! Chokladen är redan slut och kaffet underbart, och idag har chilifröna åkt ned. Doftljuset ska jag ta senare när det inte skär sig med all vanilj och kanel som lingrar i huset.
Det är UmeåKaffe från Tehörnan.Jag är ju kaffemoster,vad är det för kaffe?
Woho! Tack! Ska ställa mig och göra burgare nån dag framöver, och prova snögubben