Men du är min kanske ?Nej, jag är inte din tomte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du är min kanske ?Nej, jag är inte din tomte.
Min kompis i tv-soffan @Sel , så söt
”Det är min?” Säger sonen.
”Nej, det är mammas!”
Och när sambon tog den:
”Nej! Det är mammas gosedjur!!”
Visa bifogad fil 42806
Roligt att du blev nöjdTack så otroligt mycket för de fina klapparna!!
Nix.emballaget är ju long gone.. skulle undersökt det lite noggrannare kanske men det hade nog inte hjälpt..
skjuter med hagelbössa och gissar vilt.. är du min tomte..?
Ty babies A har några hon med@WS6: Men gud så söta de är! Är det någon serie eller?
Ny ledtråd till mitt offer: Jag hoppas att klapparna kom fram intakta trots allt...
Jajemen! Tänkte väl att den där sista ledtråden skulle avgöra saken för digHa! Du måste vara min tomte!!
Jajemen! Tänkte väl att den där sista ledtråden skulle avgöra saken för dig
Gud vad nervös jag var innan du kom med rapport på julafton och jag såg att allt kommit fram trots tveksam hantering från PostNord!
Japp!Men du är min kanske ?
Att det tog mig så lång tid att koppla ögat mot din avatar alltså. Pinsamt för fan.Japp!
Varsågod!Att det tog mig så lång tid att koppla ögat mot din avatar alltså. Pinsamt för fan.
Tack igen
Åh du måste vara min tomteTill mitt offer:
Jag hoppas ingen fegade ur på utmaningen
Kul att det blev bra! Jag var lite osäker på kaffegrejen eftersom jag vet att folk ibland har ganska bestämda åsikter om hur de vill ha sitt kaffe, men den var så snygg och annorlunda att jag chansade!Jag med !
Tack snälla - superbra grejer som jag blev jätteglad för. Halsduken är på premiärtur i samhället idag