Himmel vad snabba en del här är, jag är fortfarande bara på klurastadiet och har dessutom en väldigt fulltecknad vecka framför mig. Här får det bli en shoppingrunda till helgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju ingen stress.Himmel vad snabba en del här är, jag är fortfarande bara på klurastadiet och har dessutom en väldigt fulltecknad vecka framför mig. Här får det bli en shoppingrunda till helgen.
Man behöver alltid mer omslagspapper. Man vet ju aldrig när det plötsligt finns behov av att slå in en hel elefant, eller två för den delenAlltid så besvärligt att inte kunna fråga Buke
Jag ska nog reka lite imorgon. Har akut behov av omslagspapper också tror jag
Man behöver alltid mer omslagspapper. Man vet ju aldrig när det plötsligt finns behov av att slå in en hel elefant, eller två för den delen
Det finns inget sorgligare än när man sitter och vill vara kreativ en kväll och så finns det bara tråkpapper, eller inget alls, hemma gärna klockan 02.00 dagen innan man ska leverera en present.Man behöver alltid mer omslagspapper. Man vet ju aldrig när det plötsligt finns behov av att slå in en hel elefant, eller två för den delen
Sambon fick hem stort paket idag med postnord. Så rena godisaffären av emballage så jag passa på plocka på mig en hel delNi som nu börjar ha kommit en bit, glöm inte att fundera på emballage.
Själv så var jag till återvinningen med allt igår. Det var ju smart...
Jag behöver alltså shoppa något som levereras i lagom stort emballage nu, stackars mig
Åh där sade du något, ska åka och slänga någon dag så måste se till att lägga undan lämpligt emballage.Ni som nu börjar ha kommit en bit, glöm inte att fundera på emballage.
Själv så var jag till återvinningen med allt igår. Det var ju smart...
Jag behöver alltså shoppa något som levereras i lagom stort emballage nu, stackars mig
Jag har lyckats lösa mitt emballage. Nu är frågan när jag ska fixa till paketen så det kan skickasÅh där sade du något, ska åka och slänga någon dag så måste se till att lägga undan lämpligt emballage.
Hade tänkt handla den här veckan men har varot begränsad av paj rygg, får ta det måndag eller tisdag nästa v