Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meddelande till den som fÄtt mig som sitt offer, jag kommer inte kunna ta emot nÄgra paket den 20-24 mars. Om man inte hinner bli klar i tid sÄ gÄr det för min del bra att ni skickar det efter sista datum för att skicka vilket jag Àven meddelat big bunny @Nixehen
Vem har sagt att haren inte skickat spaghnummossa?!Jag fick precis en notis i postnordappen. Spaghnummossa tÀnkte jag först men det skickas inte med postnord och nÄgot annat har jag inte bestÀllt. MÄste vara en hare i farten?!
Sant! Jag tror att mitt vÀxtnörderi Àr med bland ledtrÄdarna och jag anvÀnder en del spaghnum till det, sÄ det Àr faktiskt inte vansinnigt lÄngsökt ensVem har sagt att haren inte skickat spaghnummossa?!
Fast det Àr lÀtt, en hamster Àr fluffig!Allt Àr pÄ hemmaplan förutom lite fluff
Det hade de minsann inte hÀr nÀr jag var pÄ Dollar Eller sÄ har vi totalt olika smakSÄg ett sÄ sjukt fint omslagspapper pÄ dollarstore. Och sÄ behövde jag det inte ens litegrann . TÀnkte för en stund att man nog behöver fint vÄrpapper Àven nÀsta Är, men sÄ kom jag fram till att det Àr bÀst att försöka hÄlla igen liiiite Ätminstone. à ngrar mig redan.
Skulle helst ha ett helt rum med fina presentpapper
Passar det inte bÀttre med en liten pÄskharebÀbisFast det Àr lÀtt, en hamster Àr fluffig!