Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Övertänk inte Det brukar inte vara så avancerat. Gillar man godisar i färgen orange? Diggar enhörningar? Superkär i... valfri kändis? Har en viss typ av djur? Äter stora mängder glass?Nu skriver jag här så jag inte glömmer att anmäla mig. Risken minskar i alla fall att jag glömmer få.
Min hjärna föreslår bara totalidiotiska ledtrådar men tror det går att leta fram en annan typ av ledtrådar bara jag tar mig tiden .
Vi borde definitivt dela godispåse. Orangea och gula godisar är ju helt oätliga så du skulle få ha dom helt ifred (i mitt fall dock främst för att dom gör att det börjar klia i munnen). Du kan ju tänka dig hur det ser ut när jag ätit en påse haribonappar (dom grön-röda är guds gåva till folk som mig)Övertänk inte Det brukar inte vara så avancerat. Gillar man godisar i färgen orange? Diggar enhörningar? Superkär i... valfri kändis? Har en viss typ av djur? Äter stora mängder glass?
Återvinner oftast mina men försökt hålla det enkelt, drämde in med en lite knepigare nu dock
Men det mesta brukar funka om man håller det enkelt
Mmm orangea godisar, råkade nu läska mig själv hahah
Är nu ytterst provocerad. De grön-röda haribonapparna är ett djävulens påfund! Bättre när man kunde få helfärgade men i brist på det... nej verkligen inte ok Lite ok om du inte tål dom meeeeen=Vi borde definitivt dela godispåse. Orangea och gula godisar är ju helt oätliga så du skulle få ha dom helt ifred (i mitt fall dock främst för att dom gör att det börjar klia i munnen). Du kan ju tänka dig hur det ser ut när jag ätit en påse haribonappar (dom grön-röda är guds gåva till folk som mig)
Anmälda:
1. Big Bunny - Nixehen
2. Stjarnhimmel
3. Snurrfian
4. Sonic76
5. cewe
6. Halcyon
7. Cattis_E
8. Piglet82
9. gul_zebra
10. cili
11. Blacksmithfarm