Hm... Så ska jag gissar... nio kvar på listan... en tar jag bort utifrån bostadsort på avsändaren... måste klura lite..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stämmer braKan @cili vara min hare?
Tack snälla för fina presenterna!Stämmer bra
Förstod du vad plexiglasgrejerna var för något? Eller ska jag skicka en exempelbild?
Nu hittade jag knappt några bilder bara för det, men det är tänkt att man broderar fram mönster/motiv med korsstygn. Därav broderigarn till .Tack snälla för fina presenterna!
Jag har sett såna förut... men aldrig haft själv så du får gärna skicka bild!
Vad kul!@gul_zebra: Tack så hemskt mycket för de fina sakerna, du hade verkligen prickat rätt med dem!
Edit: Ok då, lite tvek på flamingorna (särbon gapskrattade när jag visade dem för honom) De kommer absolut att bli använda till drinkar i sommar
Nej tyvärr@Piglet82 Är du min hare?
Nej, är nån annans hare.@Halcyon är du min hare?
Stämmer!Min hjärna står helt still så jag får dra en vild gissning: @Halcyon är du min hare?
Oavsett kan jag säga att kaffet var mycket gott
Rackarns! Svårgissat den här omgången... Vi fortsätter, @WS6 kan det vara du som påskharat för mig?Nej tyvärr
Nej tyvärr@_Elly_ är du min påskhare?
Javisst är det jag! Som syntes på paketet (glömde stoppa i chokladäggen så dem tejpades fast i en påse på utsidan..) så blev det lite brått och jag missade helt att skicka med ledtråd..Rackarns! Svårgissat den här omgången... Vi fortsätter, @WS6 kan det vara du som påskharat för mig?
Men åh! Stort tack! Tyckte guldpåsen var superspännande Och kul att det var så svårgissat. Var så osäker på om du hade skickat en ledtråd eller inte så jag har analyserat allt, allt har varit en möjlig ledtråd! Tigerögat var jättevackert och flädersaften ska bli jättekul att testa på!Javisst är det jag! Som syntes på paketet (glömde stoppa i chokladäggen så dem tejpades fast i en påse på utsidan..) så blev det lite brått och jag missade helt att skicka med ledtråd..
Haha så bra! Mina tankar va mer "meeen fan! Oh.. jobbigt, orkar INTE tejpa om hela paket igen.. hmm, vad har jag att sätta utan på..?"Men åh! Stort tack! Tyckte guldpåsen var superspännande Och kul att det var så svårgissat. Var så osäker på om du hade skickat en ledtråd eller inte så jag har analyserat allt, allt har varit en möjlig ledtråd! Tigerögat var jättevackert och flädersaften ska bli jättekul att testa på!
Vidhåller fortfarande att det var det mest vältejpade paketet jag någonsin fåttHaha så bra! Mina tankar va mer "meeen fan! Oh.. jobbigt, orkar INTE tejpa om hela paket igen.. hmm, vad har jag att sätta utan på..?"
Va kul att du gillar Tigerögat! Jag tyckte det va en perfekt gåva till dig när jag såg vad du jobbade med, sen tycker jag också att den är väldigt vacker! (Har en själv i min samling!)
Och flädersaft är det bästa på sommaren! Hemmagjord är alltid godast!
JA! Det är jag som är din hare!@glimmertrollet är det du som är min hare?