Secret Easterbunny 2023

20230408_090334.webp

Innan öppning. Vet att jag visat bild en gång förut men de är ju så fina och glada! ☺️

20230408_100436.jpg

Öppnat! Romerska bågar 😋, handgjord fudge med saltlakrits och brynt smör låter jättegott, mer lakrits, en handkräm och ett cerat! Jaa, och bokmärken! De kommer verkligen väl till pass 😄. Fick ett fint kort också men det är kvar hemma.

Tack snälla hare! Någon ledtråd har jag inte sett men ska försöka gissa ändå förstås 😉.

Hmmm... Nu ska jag kolla alla avatarer. Kanske det kan ge mig någon känsla utifrån presenterna jag fick 🙂.

Alltså den här genomgången jag gjorde nyss ledde i alla fall till en gissning även om jag inte kommer ihåg varför :p.

@zassoo Är du min hare? 😊

Sitter och mumsar på väldigt goda chokladägg och inväntar att min gissning på hare antingen förnekar eller bekräftar. Känns som en skön stund funderar på om jag ska påbörja en av böckerna idag. Håller dock på att läsa en annan bok just nu överväger om jag ska läsa ut den först. 😀

Den jag har gissat på lyser fortfarande med sin frånvaro så jag får väl gissa vidare imorgon om hen inte dyker upp här ikväll och kan bekräfta eller dementera. :) Är iallafall väldigt nöjd att kunna mumsa på godis så länge! :p Baserat på ledtråden och efter att ha tagit bort de som blivit avslöjade så har jag fortfarande 11 andra kandidater kvar att gissa på så jag kan ju få hålla på ett tag om jag inte gissat rätt från första början. O_o

Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
4 382
Senast: Nixehen
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 053
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 313

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka