Secret Easterbunny 2023

Hare → påskbarn
1. Nixehen →
2. Stjarnhimmel →
3. Snurrfian→ Cattis_E
4. Sonic76→Klara
5. cewe→ cili
6. Halcyon→
7. Cattis_E → gul_zebra
8. Piglet82→
9. gul_zebra→
10. cili→
11. Blacksmithfarm→Snurrfian
12. _Elly_→
13. Glimmertrollet→
14. Mirre→Sonic76
15. Wingates→Blacksmithfarm
16. Islandshästryttare→
17. WS6→
18. zassoo→
19. Klara→
20. grodan21→
21. Takire→
22. athena_arabians→
23. Barbabelle→
24. lil-sis→

Hare → påskbarn
1. Nixehen →
2. Stjarnhimmel →
3. Snurrfian→ Cattis_E
4. Sonic76→Klara
5. cewe→ cili
6. Halcyon→
7. Cattis_E → gul_zebra
8. Piglet82→
9. gul_zebra→
10. cili→
12. _Elly_→
13. Glimmertrollet→
14. Mirre→Sonic76
16. Islandshästryttare→
17. WS6→
18. zassoo→
19. Klara→
20. grodan21→
21. Takire→
22. athena_arabians→
23. Barbabelle→
24. lil-sis→_Elly_

Stämmer bra! Det fanns en ledtråd ;)
Haha då kan jag fortsätta leka och försöka hitta ledtråden. Fick för mig att det var en Zazu-fågel (lejonkungen) på påskchokladkalendern men det var det visst inte 😅. Men inte var ledtråden på det/det fina kortet? I så fall var det lite tokigt att det blev kvar hemma :p.

Hur som helst - stort tack för alla presenter 😊. Ser fram emot att mumsa allt ätbart, särskilt nyfiken på de handgjorda godbitarna 😋. Ska försöka äta dem koncentrerat :D.

Superbra med flera bokmärken också.
Jag är jätteglad över allt jag fick 🥰. Tror du gick efter en av mina ledtrådar vid inslagning också, det var omtänksamt 😄.

1. Nixehen →
2. Stjarnhimmel →
3. Snurrfian→ Cattis_E
4. Sonic76→Klara
5. cewe→ cili
6. Halcyon→
7. Cattis_E → gul_zebra
8. Piglet82→
9. gul_zebra→
10. cili→
12. _Elly_→
13. Glimmertrollet→
14. Mirre→Sonic76
16. Islandshästryttare→
17. WS6→
18. zassoo→Takire
19. Klara→
20. grodan21→
21. Takire→
22. athena_arabians→
23. Barbabelle→
24. lil-sis→_Elly_

Haha då kan jag fortsätta leka och försöka hitta ledtråden. Fick för mig att det var en Zazu-fågel (lejonkungen) på påskchokladkalendern men det var det visst inte 😅. Men inte var ledtråden på det/det fina kortet? I så fall var det lite tokigt att det blev kvar hemma :p.

Hur som helst - stort tack för alla presenter 😊. Ser fram emot att mumsa allt ätbart, särskilt nyfiken på de handgjorda godbitarna 😋. Ska försöka äta dem koncentrerat :D.

Superbra med flera bokmärken också.
Jag är jätteglad över allt jag fick 🥰. Tror du gick efter en av mina ledtrådar vid inslagning också, det var omtänksamt 😄.
Jo tyvärr är ledtråden på kortet 😅 Kul att du gillade presenterna. Bokmärkena köpte jag till mig själv också, tycker det kändes praktiskt att de var magnetiska! :)

Jo tyvärr är ledtråden på kortet 😅 Kul att du gillade presenterna. Bokmärkena köpte jag till mig själv också, tycker det kändes praktiskt att de var magnetiska! :)
Jag har ju en bild på kortet någonstans i telefonen i alla fall. Men kul att jag hade rätt på första gissning ändå 😅.

Absolut! Har inte hunnit prova dem än, får se om jag börjat på ny bok ikväll eller sover först 😊.

Bra jobbat.
Svårast var något till gerbilerna, för jag har dålig koll på sådana. Och jag vet att till kaniner till exempel finns gott både leksaker och godis som inte är så bra för dem, så försökte köpa något som kändes säkert och och bästa fall något de ville ha.
Och om de ratar dem kanske bollen funkar till katt istället 😅.
Gerbilerna ratar ingenting som går att tugga sönder. Bollen syns inte längre så antingen är den i tusen bitar eller så är den nedgrävd :D
Justja. Du får gärna recensera när du chokladen när/om du testat göra varm choklad på dem. Tyckte det var en rolig idé. Men de går ju säkert att äta som de är också tänker jag 😅
Will do! Får bli varm choklad nån dag framöver :D
Visa bifogad fil 116277

Och här är innehållet: Tre fröpåsar (med blommor jag inte har sedan tidigare :up:), en bok som jag lyckats missa som verkar jätteintressant :love: samt flergångsiskuber i form av flamingos :cautious: :laugh: Kortet blir perfekt att ha som bokmärke (här viks inga kanter till hundöron i böckerna!).

Jättestort tack till min snälla påskhare som jag tror är @gul_zebra :heart Det blir sådd direkt när jag kommer hem 🌱
Helt korrekt! Kul att du missat boken, den kändes passande till ledtrådarna :) Man ska mycket riktigt inte göra hundöron i böcker! :bow:
Kör en gissning kan @gul_zebra vara min påskhare?
Nepp, jag är @athena_arabians hare :)

1. Nixehen →
2. Stjarnhimmel →
3. Snurrfian→ Cattis_E
4. Sonic76→Klara
5. cewe→ cili
6. Halcyon→
7. Cattis_E → gul_zebra
8. Piglet82→
9. gul_zebra→athena_arabians
10. cili→
12. _Elly_→
13. Glimmertrollet→
14. Mirre→Sonic76
16. Islandshästryttare→
17. WS6→
18. zassoo→Takire
19. Klara→
20. grodan21→
21. Takire→
22. athena_arabians→
23. Barbabelle→
24. lil-sis→_Elly_

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 438
Senast: EZMK
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
76 062
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
103 313

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka