Inte där heller@cili är du min hare tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte där heller@cili är du min hare tro?
Då funkade hjärnan lite grann i alla fall . Stort tack för paketen , hästarna har godkänt godiset nu ocksåJAAAA
hm... eller @lil-sis ?
Haha standard, hur lyckas man alltid glömma något?Me it is. Glömde kortet med ledtråd som nu kanske eller kanske inte befinner sig på jobbet
Åt just min andra fancy pralin. Sååå... hur återgår man till marabou nu?
Haha då kan jag fortsätta leka och försöka hitta ledtråden. Fick för mig att det var en Zazu-fågel (lejonkungen) på påskchokladkalendern men det var det visst inte . Men inte var ledtråden på det/det fina kortet? I så fall var det lite tokigt att det blev kvar hemma .Stämmer bra! Det fanns en ledtråd
Jo tyvärr är ledtråden på kortet Kul att du gillade presenterna. Bokmärkena köpte jag till mig själv också, tycker det kändes praktiskt att de var magnetiska!Haha då kan jag fortsätta leka och försöka hitta ledtråden. Fick för mig att det var en Zazu-fågel (lejonkungen) på påskchokladkalendern men det var det visst inte . Men inte var ledtråden på det/det fina kortet? I så fall var det lite tokigt att det blev kvar hemma .
Hur som helst - stort tack för alla presenter . Ser fram emot att mumsa allt ätbart, särskilt nyfiken på de handgjorda godbitarna . Ska försöka äta dem koncentrerat .
Superbra med flera bokmärken också.
Jag är jätteglad över allt jag fick . Tror du gick efter en av mina ledtrådar vid inslagning också, det var omtänksamt .
Jag har ju en bild på kortet någonstans i telefonen i alla fall. Men kul att jag hade rätt på första gissning ändå .Jo tyvärr är ledtråden på kortet Kul att du gillade presenterna. Bokmärkena köpte jag till mig själv också, tycker det kändes praktiskt att de var magnetiska!
Gerbilerna ratar ingenting som går att tugga sönder. Bollen syns inte längre så antingen är den i tusen bitar eller så är den nedgrävdBra jobbat.
Svårast var något till gerbilerna, för jag har dålig koll på sådana. Och jag vet att till kaniner till exempel finns gott både leksaker och godis som inte är så bra för dem, så försökte köpa något som kändes säkert och och bästa fall något de ville ha.
Och om de ratar dem kanske bollen funkar till katt istället .
Will do! Får bli varm choklad nån dag framöverJustja. Du får gärna recensera när du chokladen när/om du testat göra varm choklad på dem. Tyckte det var en rolig idé. Men de går ju säkert att äta som de är också tänker jag
Helt korrekt! Kul att du missat boken, den kändes passande till ledtrådarna Man ska mycket riktigt inte göra hundöron i böcker!Visa bifogad fil 116277
Och här är innehållet: Tre fröpåsar (med blommor jag inte har sedan tidigare ), en bok som jag lyckats missa som verkar jätteintressant samt flergångsiskuber i form av flamingos Kortet blir perfekt att ha som bokmärke (här viks inga kanter till hundöron i böckerna!).
Jättestort tack till min snälla påskhare som jag tror är @gul_zebra Det blir sådd direkt när jag kommer hem
Nepp, jag är @athena_arabians hareKör en gissning kan @gul_zebra vara min påskhare?
Hmm ja det gjorde jag men vet inte precis vad du syftar på?@zassoo Hade du händelsevis läst i chokladsmaksättningstråden?
Inget märkvärdigt, men tror jag nämnde romerska bågar som god apelsinchoklad därHmm ja det gjorde jag men vet inte precis vad du syftar på?