Kör en gissning kan @gul_zebra vara min påskhare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ändrat så att texten inte är triggande för klart vi alla får äta allt godis och god mat vi vill i påskKan rapportera att de små chokladhararna som satt utanpå paketen är vansinnigt goda tur att jag har mycket chokladätande inplanerat nu under helgen med tanke på all choklad jag har att äta nu
Nädå, det är du inte!Jag är inte helt hopplös! Tusen tack! Så sugen på att sticka något av garnet, men först måste jag fixa lite babygrejer till ett gäng ungar som kommer i maj.
AttansStämmer bra det
Det stämmer! Hoppas du är nöjd!Jag har öppnat mitt paket nu:
Visa bifogad fil 116286
Kaffe, choklad, chokladägg och garn som matchar min påskhare, enligt ledtråden.
Jag gissar därför på att @Wingates är min hare, kan det stämma?
Skippar kaffet för stunden, så jag snart ska ta en tupplur igen (pun intended), men har redan provsmakat nougatäggen och de var precis den typ av påskägg jag gillar bäst!
JAAAAFick ett kort med en ledtråd-ish, och jag har ingen aning. Så min första gissning blir på @cewe ?
Tack, jaa!Det stämmer! Hoppas du är nöjd!
Ne, det kändes inte som du..Tyvärr inte
Det luktar ljuvligt! Det ska provsmakas efter maten idag! Jag vela som sjutton mellan dig och @Klara och fick dessutom lite sug att spela igen, även om jag inte har tid.Nädå, det är du inte!
Varsågod! Hade ledtråden klar före presenterna när jag såg vem jag skulle skicka till
Hoppas kaffet är gott med, det stod och doftade gott här några dagar innan jag slog in och skickade det.