Secret Easterbunny 2021

Hur nyfikna är ni på era paket?
😇.
Jag har gömt mina i tvättstugan för att slippa se dem så mycket. Spänningen är ju oliiidlig när jag måste titta på dem 😁.
Så jävla nyfiken! Har iaf kommit ihåg att ta med mitt så jag slipper våndas tills jag kommer hem på måndag som somliga andra :D

Redo 😇
IMG_20210402_235546.webp

Haha, eftersom jag för en gångs skull är vaken denna tidpunkt får jag väl vara först då? Edit: Nä se på fasen nån var snabbare..
Fina och goda saker jag fick.
Och vad jag garvade bör jag såg muggen.
Jag gillar nämligen karbinhakar, gärna i olika färger.
Precis vad jag behövde efter en långfredag som var, ja som lpngfredagar brukar vara och lite till kanske?

Jag tror att @lil-sis är min hare?

Bifogade filer

• IMG_20210403_000543.webp
    IMG_20210403_000543.webp
    144,1 KB · Visningar: 77
_Elly_ meddelar att hon inte alls blev rörd till tårar:o ( fast... var choklad i så det är väl okej:D)

Ehm sovdags och uppvisande av sin låda imorgon i bättre ljus:love:

Här var det choklad :d Mullbär/vanilj och passion/chili :D Mullbär/vanilj var riktigt god! Hade fullt upp hålla den ifrån familjen så gömde den i min väska igen :cautious: Ska bli spännande på måndag med de paket som är kvar hemma :laugh:

Jag funderar på om Cambodia kan va min hare?

Här var det choklad :d Mullbär/vanilj och passion/chili :D Mullbär/vanilj var riktigt god! Hade fullt upp hålla den ifrån familjen så gömde den i min väska igen :cautious: Ska bli spännande på måndag med de paket som är kvar hemma :laugh:

Jag funderar på om Cambodia kan va min hare?
Vad kul! Det stämmer :)
Noterade inte att det var du som glömt dina paket hemma, spännande att se vad du tycker om resten :D

1617432614772129194213321874727.webp

Utsläpp av hästar, utfodring av djur.. Sedan koka kaffe och andaktsfullt ta plats vid köksbordet och öppna sina paket :love:
Kortet var världens sötaste lilla gris!! Och innehåller en ledtråd att klura på medan jag öppna resten :D

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
26 27 28
Svar
558
· Visningar
19 168
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 018
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 234
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 543
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar