Secret Easterbunny 2021

Något som jag idag scrollade förbi i sociala media stärkte min misstanke om vem som är min hare... 😁.

Hur det med er andra? Har ni misstankar såhär redan innan ni öppnat paketeten om vem er hare kan vara?
Eller längtar ni efter att öpnna och se om er hare lämnat någon ledtråd?
Tänk om just DU har en lurig hare, där allt från adressen till en påse eller inslagningen skulle kunna vara ledtråden.
Spännande va? 😁
Jag vet vem min hare är. :D Om det inte är så lurigt att haren skrivit en annan bukefalist som avsändare.

Något som jag idag scrollade förbi i sociala media stärkte min misstanke om vem som är min hare... 😁.

Hur det med er andra? Har ni misstankar såhär redan innan ni öppnat paketeten om vem er hare kan vara?
Eller längtar ni efter att öpnna och se om er hare lämnat någon ledtråd?
Tänk om just DU har en lurig hare, där allt från adressen till en påse eller inslagningen skulle kunna vara ledtråden.
Spännande va? 😁
Jag har mina misstankar, om inte hararna här på bukefalos byter namn med varandra för att luras :D

Hur nyfikna är ni på era paket?
😇.
Jag har gömt mina i tvättstugan för att slippa se dem så mycket. Spänningen är ju oliiidlig när jag måste titta på dem 😁.

Jag ber om ursäkt till min hare att jag inte varit så aktiv i tråden. Mitt paket ligger fortfarande under en filt - jag borde egentligen bara knipa igen ögonen och öppna ytterpåsen så att jag kan ta ett kort åtminstone! :D

Jag är hos föräldrarna över helgen och fick bara med mig 2 paket av de 4 :(Hade lite bråttom och bad kompisen jag åkte upp med att hämta paketen från skåpet... Han tog det han såg och märkte inte att det bakom de 2 fanns 2 till :cautious: Aja, jag får öppna de 2 som är hemma på måndag när jag kommer hem :) Har ju 2 iaf :D Men nu är jag riktigt nyfiken, en jäkla väntan detta :D

Jag är hos föräldrarna över helgen och fick bara med mig 2 paket av de 4 :(Hade lite bråttom och bad kompisen jag åkte upp med att hämta paketen från skåpet... Han tog det han såg och märkte inte att det bakom de 2 fanns 2 till :cautious: Aja, jag får öppna de 2 som är hemma på måndag när jag kommer hem :) Har ju 2 iaf :D Men nu är jag riktigt nyfiken, en jäkla väntan detta :D
Det blir som dubbel påskafton för dig då 😁

Mitt sitter fast hos PostNord. Så ingen öppning för mig. 😔
AMEN HALLÅ!! 😍😍
Får order om att gå ut till mitt påskris vid vägen, och finner där en påse med påskpaket från bonus-harar! 😍😭

Jag vet inte vilka ni är, men TACK! 😍❤️😭

Bifogade filer

• 769458DD-A014-465E-98A8-0C6DF852C988.webp
    769458DD-A014-465E-98A8-0C6DF852C988.webp
    271,3 KB · Visningar: 67

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
563
· Visningar
19 318
Senast: cewe
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 018
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 234
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 543
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025