Secret Easterbunny 2021

Bifogade filer

• IMG_20210330_083659.webp
    IMG_20210330_083659.webp
    154,8 KB · Visningar: 106
Vad kul! Det stämmer :)
Noterade inte att det var du som glömt dina paket hemma, spännande att se vad du tycker om resten :D
Stort tack :D Var kul med ledtrådarna, tog ett tag att lista ut :laugh:
Jag skyller allt på kompisen som inte såg det fanns fler paket bakom dessa XD Men blir kul komma hem och öppna på måndag också :D

Haha, eftersom jag för en gångs skull är vaken denna tidpunkt får jag väl vara först då? Edit: Nä se på fasen nån var snabbare..
Fina och goda saker jag fick.
Och vad jag garvade bör jag såg muggen.
Jag gillar nämligen karbinhakar, gärna i olika färger.
Precis vad jag behövde efter en långfredag som var, ja som lpngfredagar brukar vara och lite till kanske?

Jag tror att @lil-sis är min hare?

Yes box, jag var lurig tills min hjärna blev trött 😂😂😂

Paketet innehöll allt detta + kattleksaker som katten var upptagen med vid fototillfället!
Jätteglad för allt! Nu ska jag försöka lista ut vem som skickat.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
26 27 28
Svar
558
· Visningar
19 166
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 018
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 234
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 543
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Omplacera eller fortsätta kämpa?