Secret Easterbunny 2021

Jag får nog öppna ikväll, är borta idag och inte fått något bra tillfälle än (men jag har paketet med mig i väskan :o). Är orimligt nyfiken:laugh:

• Gilla
Reactions: Sel
Jag åkte tillbaka hem och hämtade paketet, efter att jag insett att jag även glömt täcke för natten. Så här kommer bild på inslagna paketen först. Tjusigt uppmärkta med hästar, katter och tränande tjej 😁
A568FA13-2BB2-406B-8637-0E93B2A0CD76.webp

Inuti fanns allt detta :love:
538F587F-06CA-4025-8470-2B3B9012CD0A.webp

Svampen har en stallkompis tjatat på mig att jag borde köpa sedan innan, så den var verkligen helt perfekt 😍. Proteinbarsen ska bli jättespännande att testa, har inte provat någon av just som tidigare. Och katterna kommer bli oerhört lyckliga över både godis och nya leksaker 😍. Jättestort tack för allt!

Baserat på att det stod allthatwestern på paketet med svampen (som jag också vet säljs just där) så gissar jag på att @quarterranchen är min hare? 😁

Påskhare >> mottagare

Cambodia - Calmiche
Silver girl - gul_zebra
lil-sis - Cattis_E
_elly_ - Sonic76
Cattis_E- snurrfian
Takire - Piglet82
Gul_zebra - mysboll

Tack snälla påskharen för superfina presenter! :heart

20210403_163541.webp

Jättefina sheltiesilhuetter och påskfjädrar i trä (egengjorda av påskharen! som jag än inte vet vem det är). En fågelbok med toppenfina illustrationer - nu ska jag pricka fåglar :D. Väldigt gott hundgodis hälsar Frej.

Ett kinderägg också så jag har den överraskningen kvar :d.

Nu måste jag klura och gissa lite!

Nu har jag äntligen kommit in och landat, och öppnat paket i lugn och ro! 🥰
Först och främst var ju askarna helt undebart fina, titta bara på den till höger med enhörningarna på. Den är liksom en present i sig!
168505274_2942990672586875_7699610975327798227_n.jpg

Sedan har jag öppnat, och som vanligt är jag helt överväldigad - så mycket saker! Godis i massor och även en påse med hjort till våfflorna. Spännande frön och jättevackra hantverk! Handvärmare och en scarf.
Tack så jättemycket snälla haren! :love:
168471406_2942990719253537_3065978093775104942_n.jpg

Min kamera ville inte alls göra de vackra färgerna på garnet rättvisa nu när solen är på väg ned, men det är en varm ton av lila/fuchsia... och baserat lite sådär på just hantverket gissar jag att jag har äran att bli påskad av själva storharen. @Nixehen är du min hare? :D

Inuti fanns allt detta :love:
Visa bifogad fil 67343
Svampen har en stallkompis tjatat på mig att jag borde köpa sedan innan, så den var verkligen helt perfekt 😍. Proteinbarsen ska bli jättespännande att testa, har inte provat någon av just som tidigare. Och katterna kommer bli oerhört lyckliga över både godis och nya leksaker 😍. Jättestort tack för allt!

Baserat på att det stod allthatwestern på paketet med svampen (som jag också vet säljs just där) så gissar jag på att @quarterranchen är min hare? 😁
Rätt! Kul att du gillade det. Jag klistrade på Allthatwestern märket för att du skulle kunna googla om du inte visste vad svampen var för något, sen skulle jag skriva en ledtråd och ser att jisses 🙈 jag har klistrat på ett westernmärke på paketet och heter som jag gör på buke, det blev lite för tydligt av ren slump :o:D

Rätt! Kul att du gillade det. Jag klistrade på Allthatwestern märket för att du skulle kunna googla om du inte visste vad svampen var för något, sen skulle jag skriva en ledtråd och ser att jisses 🙈 jag har klistrat på ett westernmärke på paketet och heter som jag gör på buke, det blev lite för tydligt av ren slump :o:D
Äsch, jag är mest glad att jag inte behöver tänka i all evighet 😁. Tack åter igen!

Påskhare >> mottagare

Cambodia - Calmiche
Silver girl - gul_zebra
lil-sis - Cattis_E
_elly_ - Sonic76
Cattis_E- snurrfian
Takire - Piglet82
Gul_zebra - mysboll
Ramona - quarterranchen
quarterranchen - cili

Nu har jag äntligen kommit in och landat, och öppnat paket i lugn och ro! 🥰
Först och främst var ju askarna helt undebart fina, titta bara på den till höger med enhörningarna på. Den är liksom en present i sig!
168505274_2942990672586875_7699610975327798227_n.jpg

Sedan har jag öppnat, och som vanligt är jag helt överväldigad - så mycket saker! Godis i massor och även en påse med hjort till våfflorna. Spännande frön och jättevackra hantverk! Handvärmare och en scarf.
Tack så jättemycket snälla haren! :love:
168471406_2942990719253537_3065978093775104942_n.jpg

Min kamera ville inte alls göra de vackra färgerna på garnet rättvisa nu när solen är på väg ned, men det är en varm ton av lila/fuchsia... och baserat lite sådär på just hantverket gissar jag att jag har äran att bli påskad av själva storharen. @Nixehen är du min hare? :D
Jag är oskyldig! 😁

Påskhare >> mottagare

Cambodia - Calmiche
Silver girl - gul_zebra
lil-sis - Cattis_E
_elly_ - Sonic76
Cattis_E- snurrfian
Takire - Piglet82
Gul_zebra - mysboll
Ramona - quarterranchen
quarterranchen - cili
Blacksmithfarm - lil-sis

Påskhare >> mottagare

Cambodia - Calmiche
Silver girl - gul_zebra
lil-sis - Cattis_E
_elly_ - Sonic76
Cattis_E- snurrfian
Takire - Piglet82
Gul_zebra - mysboll
Ramona - quarterranchen
quarterranchen - cili
Blacksmithfarm - lil-sis
cili - Takire

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
26 27 28
Svar
558
· Visningar
19 102
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 018
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 234
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 542
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar