Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 67326
Har inte öppnat än men ska när bra tillfälle infinner sig . Ser väldigt påskigt fint och gulligt ut!
Stämmer fint det . Vad kul att höra att ni blev nöjda, även fast du inte fick en till levande hundÄr @cili min hare kanske?!
Rätt! Kul att du gillade det. Jag klistrade på Allthatwestern märket för att du skulle kunna googla om du inte visste vad svampen var för något, sen skulle jag skriva en ledtråd och ser att jisses jag har klistrat på ett westernmärke på paketet och heter som jag gör på buke, det blev lite för tydligt av ren slumpInuti fanns allt detta
Visa bifogad fil 67343
Svampen har en stallkompis tjatat på mig att jag borde köpa sedan innan, så den var verkligen helt perfekt . Proteinbarsen ska bli jättespännande att testa, har inte provat någon av just som tidigare. Och katterna kommer bli oerhört lyckliga över både godis och nya leksaker . Jättestort tack för allt!
Baserat på att det stod allthatwestern på paketet med svampen (som jag också vet säljs just där) så gissar jag på att @quarterranchen är min hare?
Äsch, jag är mest glad att jag inte behöver tänka i all evighet . Tack åter igen!Rätt! Kul att du gillade det. Jag klistrade på Allthatwestern märket för att du skulle kunna googla om du inte visste vad svampen var för något, sen skulle jag skriva en ledtråd och ser att jisses jag har klistrat på ett westernmärke på paketet och heter som jag gör på buke, det blev lite för tydligt av ren slump
Det stämmer!!@Blacksmithfarm är det du som är min hare?
Jag är oskyldig!Nu har jag äntligen kommit in och landat, och öppnat paket i lugn och ro!
Först och främst var ju askarna helt undebart fina, titta bara på den till höger med enhörningarna på. Den är liksom en present i sig!
Sedan har jag öppnat, och som vanligt är jag helt överväldigad - så mycket saker! Godis i massor och även en påse med hjort till våfflorna. Spännande frön och jättevackra hantverk! Handvärmare och en scarf.
Tack så jättemycket snälla haren!
Min kamera ville inte alls göra de vackra färgerna på garnet rättvisa nu när solen är på väg ned, men det är en varm ton av lila/fuchsia... och baserat lite sådär på just hantverket gissar jag att jag har äran att bli påskad av själva storharen. @Nixehen är du min hare?
Verkligen vild gissning, med tanke på att jag inte skickat något påskägg alls Men jag kan i och för sig gärna ta åt mig äran!Nej men jag gissar lite vilt på @athena_arabians eller @nejlica