Secret Easterbunny 2021

WOW så många fina paket och påskägg! 😍

9PXE8pv.jpg

De innehöll allt detta! 👌🏻❤️ Djungelvrål är ju favoriten! 🤤 Hundarna kommer bli överlyckliga över deras present! 😂 Jag tror att min fina hare är @gul_zebra! 😁

6kxt2WC.jpg

Påskhare —> Mottagare

Cambodia - Calmiche
Silver girl - gul_zebra
lil-sis - Cattis_E
_elly_ - Sonic76

Senast ändrad:
Yes box, jag var lurig tills min hjärna blev trött 😂😂😂
Det är lugnt, jag misstänkte dig direkt när jag såg postningen i Gävle ändå..

Jag var noll hemlig jag också. Eller jag lämnade ingen ledtråd men postade med eget namn och adress 😇.
@Snurrfian Vad tyckte du om min inslagning? 😇🙈
Hade bara typ juliga papper hemma.

Påskhare >> mottagare

Cambodia - Calmiche
Silver girl - gul_zebra
lil-sis - Cattis_E
_elly_ - Sonic76
Cattis_E- snurrfian
Takire - Piglet82

Det är lugnt, jag misstänkte dig direkt när jag såg postningen i Gävle ändå..

Jag var noll hemlig jag också. Eller jag lämnade ingen ledtråd men postade med eget namn och adress 😇.
@Snurrfian Vad tyckte du om min inslagning? 😇🙈
Hade bara typ juliga papper hemma.
😁 Svor lite över att jag inte kom på den briljanta idén själv. 😁 Så ledtråd till den som har fått från mig, inga fina servetter med påskmotiv. ;)

Så kul att se allas fina påskpresenter! Måste vänta till ikväll efter jobb innan jag får öppna mitt... väntan är nästintill olidlig!

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 15 16 17
Svar
320
· Visningar
8 919
Senast: Mirre
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 880
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 861
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 088
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka