Det stämmer!
Själv ska jag ut med hunden innan jag öppnar, så återkommer.
Tack! Den där citronchokladen var farligt god och mitt sällskap var hur nöjd som helst över att få ta marsipanen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det stämmer!
Själv ska jag ut med hunden innan jag öppnar, så återkommer.
Stort tack för de fina presenterna@Sonic76 du har rätt
Alldeles rätt..Och innehållet var fint garn, bollar till Ville, en lampa att sätta på Ville och påskägget innehöll perfekt godis till mig! ❤
Men jag är kass på att lista ut vem det är men kanske @Cattis_E
Helt otroligt att jag hade rätt! Det var verkligen bara en magkänsla! Tusen tack! Så perfekt till mig!Alldeles rätt..
Det är lugnt, jag misstänkte dig direkt när jag såg postningen i Gävle ändå..Yes box, jag var lurig tills min hjärna blev trött
Bara sätta igång och gissa då?Tack snälla hemliga harar!
Jag har absolut ingen aning om vilka ni är, men den här hemliga utryckningen gjorde min påsk!
Yes, helt rätt!WOW så många fina paket och påskägg!
De innehöll allt detta! Djungelvrål är ju favoriten! Hundarna kommer bli överlyckliga över deras present! Jag tror att min fina hare är @gul_zebra!
Rätt direkt!Kan @Takire vara min hare?
Svor lite över att jag inte kom på den briljanta idén själv. Så ledtråd till den som har fått från mig, inga fina servetter med påskmotiv.Det är lugnt, jag misstänkte dig direkt när jag såg postningen i Gävle ändå..
Jag var noll hemlig jag också. Eller jag lämnade ingen ledtråd men postade med eget namn och adress .
@Snurrfian Vad tyckte du om min inslagning?
Hade bara typ juliga papper hemma.
TACK! Finurlig ledtrådRätt direkt!