Drar till med en ny gissning... Kan det vara @Vouge som är min hare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Vogue taggar igen, den funkade visst inte...Drar till med en ny gissning... Kan det vara @Vouge som är min hare?
Men va tusan! Jag dubbelkollade ju till och med anmälningslistan... (hon har skrivit i tråden i alla fall)Hon var inte med och lekte så jag tipsar om att gissa igen!
Yes
Kalendern med WWF är en ledtråd. Även fjärilarna då jag ibland haft fjäril som avatar. De presenterna är lite på skoj men går ju att använda..och fjärilarna glittrar ju
Sen muggen då jag förstod att du gillar te och vara i farten.
Och te i påskägg.
Och ljus är alltid kul
Nej, gissa vidareMen va tusan! Jag dubbelkollade ju till och med anmälningslistan... (hon har skrivit i tråden i alla fall)
Aja
Nästa gissning blir @hemlig kanske?
Kul att du gillade!Tack så mycket!
Fjärilarna fattade jag inte alls.. Tog det på kalendern när du skrev att din avatar var en koppling..
Teet är en smak jag nog aldrig själv skulle köpa, men det var gott!
Och muggen blir jättebra, jag är ofta på språng..
Eldar massor av ljus i perioder, så förr eller senare kommer dem väl till pass dem också!
Tack igen!
Ska se om jag får in lite bilder nu när jag är hemma!
Haha va ju inte så lätt att få ner en riktig häst i kuvertet, så detta var ju det närmsta man kan komma i hästägarväg i kuvert storlekTack så mycket @BobberiBoo för fina paketet
Jag fick en pysselbok med hästar dvs hästmiljöer där man ska klistra in klistermärken med bl.a. hästar
Sen fick jag fint nagellack med glitter.
Och choklad
Tack SS!
Ja nu har du ju fyllt i att pannkaka är ditt offerDet känns som hare och offer borde byta plats på listan. Eller tänkte jag fel när jag fyllde i att pannkaka var min hare?