Secret EasterBunny - 2016

Jag har också öppnat nu mitt i natten! :D Bilder kommer dock imorn, eller ja senare idag.. :p
Jag fick iaf: 2 små svarta blockljus, 2 prydnadsfjärilar, ett litet påskägg i metall innehållandes ett choklad-chili te, en termomugg med lock och en väggkalender från WWF..

Tack SecretBunny! Jag har tyvärr ingen aning om vem du är just nu då jag enbart har ett för- och efternamn att gå på..
 
I paketen hittades en cykelväska för telefonen, chokladöverdragna hasselnötter, nånting i en röd påse (ehrm ja, jag kan inte språket, enlighten me please :D Det ser ju ut att kunna vara typ te eller nåt sånt men ordet paprika förvirrar mig :rofl:) och en påse kattgodis som måste innehålla knark av något slag :p

Paketet är skickat från Ungern och innehållet har inte direkt svensk text så jag tror att @zaching är min tomte? :D

Ja det är jag! Lite svårt att vara hemlig i det här fallet. :D

Hoppas kattgodiset går hem, det är väldigt uppskattat i det här huset. Paprikan är som skrivet ovan en bra ungersk paprika. Köpt hos den lokala slaktaren.
 
Nu har jag öppnat mitt :) (Dotter var allvarligt avundsjuk) Gott godis som jag ska avnjuta i vårsolen! Och pyssla om mig själv saker - mycket uppskattat!!! Tack kära SecretEasterBunny! Jag måste nog klura lite på vem du är nu under dagen...(En ledtråd kanske kan behövas)

Paskagg.jpg
 
Nu är mitt paket öppnat!

Kan inte lägga in bild nu men te, fin tesil och choklad var det i mitt paket.

Har ingen aning om vem mun hare är, men tror att den har tillgång till glossyboxkartong.
 
Alltså @Snurrfian jag är helt överväldigad! När jag väl tagit mig igenom silvertejpen (som förövrigt är en av mina absoluta favoritgrejer i världen! :love: till och med döpt min blogg efter det. :rofl:) så bara peeeeeep jag av förtjust över de fantastiska ugglepåsarna! :love:

Och sen allt annat..! Herrejösses! :love: jag känner mig så sjukt bortskämd nu :love:
Tack tack tack! :o:love::D

Edit: bilder kommer sen, buke vill inte samarbeta med min mobil. :down:
DSC_0577_zpszvkuhxf0.jpg

DSC_0577_zpszvkuhxf0.jpg
 
Alltså @Snurrfian jag är helt överväldigad! När jag väl tagit mig igenom silvertejpen (som förövrigt är en av mina absoluta favoritgrejer i världen! :love: till och med döpt min blogg efter det. :rofl:) så bara peeeeeep jag av förtjust över de fantastiska ugglepåsarna! :love:

Och sen allt annat..! Herrejösses! :love: jag känner mig så sjukt bortskämd nu :love:
Tack tack tack! :o:love::D

Edit: bilder kommer sen, buke vill inte samarbeta med min mobil. :down:
DSC_0577_zpszvkuhxf0.jpg

DSC_0577_zpszvkuhxf0.jpg
Har jag lovar att smöra så här jag det med besked! :D Kul att du tyckte om det, jag tycker att du var värd det! :heart jag visste inte om du gillade Mandela men jag tänkte att det kunde vara bra sysselsättning nu när du skulle repa dig efter opertion. :heart
 
Jag hann inte öppna i morse men ska fixa det ikväll! :D nu är vi ute på en liten roadtrip, inte jag som köra då...
 
Ja det är jag! Lite svårt att vara hemlig i det här fallet. :D

Hoppas kattgodiset går hem, det är väldigt uppskattat i det här huset. Paprikan är som skrivet ovan en bra ungersk paprika. Köpt hos den lokala slaktaren.

Skojar du, jag höll på att bli tvungen att hoppas på ett par nya fingrar i secret santa :rofl:
Ah, tyckte väl att det verkade skumt om det varit te! Älskar paprika så det ska bli intressant att testa :D

Tack! :bow:
 
Har jag lovar att smöra så här jag det med besked! :D Kul att du tyckte om det, jag tycker att du var värd det! :heart jag visste inte om du gillade Mandela men jag tänkte att det kunde vara bra sysselsättning nu när du skulle repa dig efter opertion. :heart
Allting var super! :heart är det du som stickat? Jättefina iaf! :love:
Och målarboken var kul, jag har funderat på att köpa nåt sånt ett tag nu som tidsfördriv så det var mitt i prick! (det också! :love:)
 
Nu har jag öppnat! Som ledtråd hade jag nämnt att jag älskar ägg i alla (ätbara :angel:) former, vilket resulterade i en massa godisägg av olika typer :D Ett fint guldigt påskägg var en del packat i :love: Jag fick också en bok som jag inte har läst som säkert blir perfekt som sommarläsning :up: Godiset spar jag ett par veckor tills jag ska ut på en liten resa, kommer bli perfekt att ha något att tugga på och förmodligen blir jag helt hyper när jag då inte ätit socker på över 100 dagar :rofl:

Efter lite googlande gissar jag på att @Fraggel_Tess är min hare? :cautious::D

img_1034_56f673f72a6b221b98dd9ebe.jpg


Herr tjockis hälsar och tackar för fjärdrarna :love:

img_1006_56f674d5e087c34fe800672b.jpg
img_1013_56f675449606ee401a02163b.jpg

img_1012_56f6750ce087c3501d1dbcf4.jpg
img_1019_56f673e69606ee40467782c9.jpg
 
Nu har jag öppnat! Som ledtråd hade jag nämnt att jag älskar ägg i alla (ätbara :angel:) former, vilket resulterade i en massa godisägg av olika typer :D Ett fint guldigt påskägg var en del packat i :love: Jag fick också en bok som jag inte har läst som säkert blir perfekt som sommarläsning :up: Godiset spar jag ett par veckor tills jag ska ut på en liten resa, kommer bli perfekt att ha något att tugga på och förmodligen blir jag helt hyper när jag då inte ätit socker på över 100 dagar :rofl:

Efter lite googlande gissar jag på att @Fraggel_Tess är min hare? :cautious::D

img_1034_56f673f72a6b221b98dd9ebe.jpg


Herr tjockis hälsar och tackar för fjärdrarna :love:

img_1006_56f674d5e087c34fe800672b.jpg
img_1013_56f675449606ee401a02163b.jpg

img_1012_56f6750ce087c3501d1dbcf4.jpg
img_1019_56f673e69606ee40467782c9.jpg

Stämmer bra :) Hade vanliga hönsägg varit lätta att skicka så hade det kommit såna med :) Kul att Herr Tjockis uppskattade fjädrarna!
 
Tack snälla Påskharen för påskpaketet! Örhängena är perfekta! Gummibjörnsörhängen har jag aldrig sett förr! :bump: Lakritsen är supergod, och katten Hebbe tackar för fjädrarna! :up:
baf2d28b-882f-4b51-807f-d64950a6cb2a.jpg
86def9ef-4ee5-4c6f-9062-76f20f7021ec.jpg

Jag gissar att min kanin kan vara @BobberiBoo enbart baserat på avsändarorten.
 
Tack snälla kaninen! :love:
temporary-image1459023873472_56f6f00a9606ee401fd3a295.jpg

Huliganen är väldigt nöjd och jag börjar känna mig sugen på att odla! :D Men vem som kan ha skickat vågar jag inte riktigt gissa, teknikmagasinet kartong, granngården och plantagen känns som om det kan vara ungefär vem som helst. ;) Namnet sa mig inget heller så där spontant... Men jag är lite trög när det gäller sånt här... ;)
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
16 817
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 354
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
24 661
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp