Secret EasterBunny - 2016

Jag är ledsen min Bunny men jag hittar ingen som stämmer in på ledtrådarna jag har.
Jag slänger ut en spontanchansning på @Mumfie.
Men nu åker jag bort och kommer inte vara online lika mycket men jag ska försöka hålla koll och bekräfta eller dementera om jag blir gissad på imorgon.
 
Jag är ledsen min Bunny men jag hittar ingen som stämmer in på ledtrådarna jag har.
Jag slänger ut en spontanchansning på @Mumfie.
Men nu åker jag bort och kommer inte vara online lika mycket men jag ska försöka hålla koll och bekräfta eller dementera om jag blir gissad på imorgon.

Helt rätt :D Glad påsk och trevlig resa :)
 
Vi som fått Paket:
1. Nixehen
2. Stjarnhimmel
3. Mumfie
4. Malin_L
5. Glooper
6. Blacksmithfarm
7. bollen__
8. Snurrfian
9. Fraggel_tess
10. Bobberiboo
11 Pannkaka
12. Mirre
13.
 
Vi som fått Paket:
1. Nixehen
2. Stjarnhimmel
3. Mumfie
4. Malin_L
5. Glooper
6. Blacksmithfarm
7. bollen__
8. Snurrfian
9. Fraggel_tess
10. Bobberiboo
11 Pannkaka
12. gul_zebra
13. LittleJohn
14. Kamomilla
15. Javan
16. Mirre
17. WS6

(@Mirre jag la till dig här ist eftersom det blev fel om du plötsligt skulle vara nr 12 igen :p )

JAG HAR HÄMTAT MITT PAKET! :D
Och det bästa av allt är att jag jobbar natt, så jag är vaken första minuten av påskafton och kan öppna mitt paket då! :angel: :D :up:
 
Vi som fått Paket:
1. Nixehen
2. Stjarnhimmel
3. Mumfie
4. Malin_L
5. Glooper
6. Blacksmithfarm
7. bollen__
8. Snurrfian
9. Fraggel_tess
10. Bobberiboo
11 Pannkaka
12. gul_zebra
13. LittleJohn
14. Kamomilla
15. Javan
16. Mirre
17. WS6
18. hemlig
 
WP_20160325_14_09_45_Pro_zpsqwh5uawr.jpg

Två fina paket och en hälsning från Påskharen, så inte så mycket till ledtrådar än så länge :p
Det kom söderifrån i alla fall, sen är ju frågan om min hare använt sig av Big Bunnys adress eller ej.
Blir spännande att öppna imorgon kväll (då jag är borta från i eftermiddag till imorgon kväll) :bump:
 
Öppnade mitt idag eftersom jag inte är hemma i morgon. (Ska försöka få in bilderna här ikväll) Fick fina bakgrejer, en jättesöt liten prydnadskanin, tre chokladkycklingar och en sådan här glasburk med lock och sugrör som man kan dricka ur. Tack snälla hare! Jättefina grejer Gissar att min hare är @LittleJohn baserat på ledtråden i kortet
 
Hallå, är det bara jag som passat på nu när klockan slagit 12? :angel: Här dök 2 gröna paket upp i paketet!

20160326_002136.png


I paketen hittades en cykelväska för telefonen, chokladöverdragna hasselnötter, nånting i en röd påse (ehrm ja, jag kan inte språket, enlighten me please :D Det ser ju ut att kunna vara typ te eller nåt sånt men ordet paprika förvirrar mig :rofl:) och en påse kattgodis som måste innehålla knark av något slag :p

20160326_002740.png


Paketet är skickat från Ungern och innehållet har inte direkt svensk text så jag tror att @zaching är min tomte? :D
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
16 817
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 354
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
24 661
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
102 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp