du avkräver golit som inte heller har ett öre för att lösa frågan ett svar..
men man kan ju undra eftersom du bara gör ditt jobb, vad får du för att vara SD-troll?
Pension . Under EU-snittet för fattigdom kan jag tillägga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
du avkräver golit som inte heller har ett öre för att lösa frågan ett svar..
men man kan ju undra eftersom du bara gör ditt jobb, vad får du för att vara SD-troll?
Allt lutar åt att vi får fler besökare.
.
Pension . Under EU-snittet för fattigdom kan jag tillägga.
Du menar att du arbetar gratis och att skattebetalarna gör det möjligt för dig att vara SD-troll?
Javisst betalande turister....Ja, turismen anses ju vara en av våra framtidsbrancher. Eller tänkte du på nåt annat?
Javisst. Vi har pensionsålder i Sverige (
Ah, du tänker dig att alla som inte har betalt för att utycka en åsikt inte ska göra det. Hur kommer det sig då att du gör det?
Javisst betalande turister....
Det har nu gått så långt i vissa kommuner att socialtjänsten inte läge förmår att utföra de lagstadgade åtgärder man har gentemot sina egna medborgare, sjukvården flaggar för samma sak.
Då är , enligt mig, myndigheterna tvungna att prioritera sina egna medborgare/PUT innehavare först.
Därefter kan man använda resterande resurser till dem som kommer som objudna gäster.
.
I den frågan kan jag bara hänvisa till inlägg 1772Har aldrig varit med med om att man får åka tysklandsfärja gratis? Har du?
Men åter till bostäderna.
Rätta mig om jag har fel; (som om det inte skulle ske även om jag har rätt)
De som inte har råd genom minskade bidrag, antingen genom att man är medborgare, har PUT eller inte ska minska efterfrågan genom att lämna landet.
Du tänker dig att i huvudsak kommer detta att ske genom att de som inte har PUT, inte är medborgare lämnar landet?
Ja du säger det med signalerna från respektive myndighet vittnar om ngt annat.Vilket är det kommuner och landsting gör.
Ja du säger det med signalerna från respektive myndighet vittnar om ngt annat.
Javisst betalande turister....
Nej, men hur var det nu med bostadsfrågan?
I den frågan kan jag bara hänvisa till inlägg 1772Nej, men hur var det nu med bostadsfrågan?
Sänkta bidrag driver folk ur Sverige och så löser vi bostadsbristen?
Sverige har eller riskerar en bostadsbubbla, vilka bidrag vill du sänka eller ta bort för att folk ska lämna landet i den utstäckning att bostadspriserna sjunker till den grad att ett gift par postiljon/sjuksköterska kan köpa en lägenhet i en stor stad i Sverige?
Nu kommer dessvärre fler icke-betalande.
/
Hur kommer man med en båt utan att betala.Skicka dina tips till Libyen och Turkiet