Förstår precis vad du menar.... Därför jag inte orkar skriva här längre... Och de som är "emot SD" bryr sej ju ändå inte för de har ju "alltid rätt"....
Tja, klarare regler borde inte vara omöjligt att efterfråga utan att bli avstängd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår precis vad du menar.... Därför jag inte orkar skriva här längre... Och de som är "emot SD" bryr sej ju ändå inte för de har ju "alltid rätt"....
Nu brukar jag normalt inte diskutera varför enskilda användare stängts av.Frågan i det här läget är : Vad är det för mening att ha ett diskussionsforum när de som inte sjunger i samma kör blir avstängda utan minsta motivering i månader? Vore det då inte ärligare att i forumreglerna gör klart att :
#1. Politiska diskussioner är inte tillåtna oavsett ståndpunkt.
Att banna mig, lbb och gammeln, som uppenbart är politiskt betingat jämt, är bara onödigt, ingen av oss har ju trots allt varit här mindre än
5+ år och vi är medvetna om de regler som finns skrivna. De oskrivna reglerna är omöjliga att sätta sig in i, och jag ser att alla spår numera är raderade i tråden.
(Ingen skugga faller självklart på ullo & co de har inget med våra avstängningar att göra)
Mvh.
Exempelvis har vad jag vet inte lbb gått över den gränsen utan han har återigen stängts av på grund av sin diskussionsteknik, ...
Jag skulle nog inte ha kallat det diskussionsteknik då det är när han frångår att diskutera och istället väljer något som man kanske skulle kunna kalla ångvälta som det blir för mycket. Annars kan jag tycka att han både nu och då har sina poänger framförallt i andra trådar.Haha, landsbygdsbo har stängts av för att han är för svår i debatten
Det beror kanske på vad du menar med svår?Haha, landsbygdsbo har stängts av för att han är för svår i debatten
Det är inga problem alls! I Sverige har vi gott om både arbeten och bostäder. Det är bara bra om hela världen flyttar hit!
Nu brukar jag normalt inte diskutera varför enskilda användare stängts av.
Ingen har stängts av för sina åsikter. Då hade betydligt fler blivit avstängda.
Systemet fungera så att en användare får en varning för en regelöverträdelse i ett specifikt inlägg, ofta efter att ett antal inlägg innan varit på gränsen. Dessa varningar kvarstår sedan under en eller flera månader. Om man har ett antal varningar samtidigt leder det till att man automatiskt bannas. Banningen kvarstår sedan till varningarna automatiskt avskrivs.
Du och gammeln har en förmåga att vräka ur er saker som ligger nära eller är hets mot folkgrupp eller på annat sätt otrevligt. Vissa andra SD-anhängare har också gjort det och fått varningar, men rätt många klarar av att hålla sig på rätt sida regelverket.
Exempelvis har vad jag vet inte lbb gått över den gränsen utan han har återigen stängts av på grund av sin diskussionsteknik, där han inte kan släppa vissa saker och gå vidare. Dessutom råkade det denna gång gälla exakt samma sak han tjatade om och om och om och om igen förra gången för ett antal månader sedan och redan då stängdes av för.
Det faktum att jag tillåter denna och ett antal liknande trådar tidigare tycker jag pekar på att jag är öppen för politiska diskussioner på Bukefalos, men regelverket gäller även för dessa.
Och vad har SD för svar?
. Jag röstar inte på partiet. .
SKL i en ny rapport räknar med att flyktingkrisen kommer medföra en höjd skatt .
I helgen slog flyktingmottagandet All Time High. Hittills har 86 223 personer sökt asyl i Sverige. 86 223 välutbildade unga läkare och raketforskare som kommer att sätta fart på vår ekonomi. Och än är ju inte året slut...
Det verkar som SD misslyckas totalt med sin politk och att en röst på SD har varit helt bortkasdad
Att anställa utlandsfödda högskoleutbildade främjar tjänsteexporten. Att anställa de som tror att de inte har jobb för att vi tagit emot flyktingar gör det nog inte.