Att skicka lite pengar?
Du menar att bistånd är bortkastat? Du kanske tom tycker det är bra att regeringen drog ned biståndet för att kunna finansiera migrationskostnaderna i Sverige?
Nej det är klart du inte tycker men det låter som du anser att det är bättre att hjälpa 1 framför 100 eller tom 1000. För är det liv som ska räddas, då är bistånd betydligt bättre metod än det vi håller på med idag, där vi faktiskt väljer att låta den stora majoriteten att dö.
Det är inte bara Sverige som förbundit sig till avtal men vi är de enda som gjort en extrem tolkning.
Jag är av den bestämda åsikten att hanterandet av flyktingfrågan kan skötas bättre och mer effektivt sett till både ekonomi och antal räddade liv. Så även utbildning till självhjälp och utveckling.
Jag stödjer alla anklagelser och studier från grannländer och övrig omvärld som påvisar att Sverige är sämst i sin klass när det gäller integration.
Jag anser att migrationspolitiken som förs i Sverige är ansvarslös och den grund som gjort det möjligt att övht föra den här ansvarslösa migrationspolitiken har byggts upp av betydligt mer kompetenta politiker tillsammans med ett starkt industriellt näringsliv. En industri som genererat så många arbeten och stark ekonomi som vi troligen aldrig mer kommer kunna se - hoppas jag har fel här.
De senaste 20 årens politiker har gjort sitt bästa för att rasera förutsättningarna och nu är uppenbarligen kalaset snart slut.