Sv: Sandro Hit ''Sandro Shit''
En mer kommersialiserad hingst än Cornet Obolensky står väl inte att finna i dag???
Tror du att det finns så många då?Jag är tveksam...
Jag tror att det kanske handlar om att man vill ha en värdeökning i hästen (CO). Det går ju alltid att plussa på ett par mille till om han har gått OS. Vad tror du om det?![]()
Det är säkert en förklaring-kortsikig,men sannolik.
Att Ninja får ledigt i 6 veckor är jag glad för. Dels så tror jag att det beror på att RGB är upptagen med annat.Sedan så är det väl så att både häst och ryttare behöver semester.
![]()
Att skicka en 9åring till OS är bara det förkastligt i mina ögon,men att dessutom tävla stora meeting direkt efter hemkomsten,utan längre vilopaus innan hingsten skall börja tappas kallar inte jag långsiktigt förvaltande av en mycket värdefull sporthäst tillika avelsindivid.
Att Ninja vilar handlar om att RGB och hans sponsor kommunicerar horsemanship och långsiktighet,trots obegränsade resurser,där ligger skillnaden.
Ninja är ju lite spjutspets för la Sillas fina hästar och deras marknadsföring så han vårdas nog ömt.![]()
En mer kommersialiserad hingst än Cornet Obolensky står väl inte att finna i dag???