Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker så här: Sandro Hit marknadsförs på ägarens hemsida som ett sensationellt fenomen!Hur menar du att det vattnas ur? Att Sandro Hits avkommor är slutprodukter? Och hur är "avla pa det viset" - använda i dressyravel? Eller öht avla pa?
Gäller det hela hingstlinjen, eller just Sandro Hits gren? Tänker exempelvis pa Satchmo där.
Har fått höra dels den motivering till varför hon inte red akribori men även att det var pga att hon tyckte han hade för lite kapacitet för att göra bra resultat i svår klass, så att hon helt enkelt inte tyckte att det var värt att lägga ner jobbet på honom./Camilla
Fina föl säger ganska lite vad beträffar nedärving.Förövrigt kontrollerar Schockemöhle Oldenburg i stor utsträckning och har ett enormt inflytande vid urvalet vid auktionerna i Vechta.
Intressant kombination med Mattias Jansson och Sandakan-då låses nog manege dörrarna under träningspassen.
Med risk för lite trådkapning...
Jag har själöv hört S.G säga att hon mkt gätna velat ha Akribori mera till tävling, men att han ekonomiskt var väldigt viktig för FLYINGE sj'lvklart n'r man ser alla betckningssiffror![]()
Var det han som bodde på en ö?Både Shutterfly och Satchmo är valacker.Sandro Boy är inte att rekommendera i dressyraveln......Sacramento Song ligger i 2.a och 3:e led hos ett antal framgångsrika sporthästar liksom avelshingstar-förträdesvis inom hoppning.Hingsten själv var omtalad för sitt dåliga temperament förövrigt.
Både Shutterfly och Satchmo är valacker.Sandro Boy är inte att rekommendera i dressyraveln......Sacramento Song ligger i 2.a och 3:e led hos ett antal framgångsrika sporthästar liksom avelshingstar-förträdesvis inom hoppning.Hingsten själv var omtalad för sitt dåliga temperament förövrigt.
Visst är det så!Sandro Hit är i första hand en genial affärside.Behovet av honom är skapat för att tjäna pengar,mycket stora pengar.
Sandro Hit är i första hand en genial affärside.Behovet av honom är skapat för att tjäna pengar,mycket stora pengar.
Men man skall följa sin egen känsla vid val av hingst,min känsla visar sig kanske vara fel........
Finns nog en massa versioner på det, men misstänker att alla varianterna när bara är rykten som någon kommit på längs vägen
/Camilla
Både Shutterfly och Satchmo är valacker.Sandro Boy är inte att rekommendera i dressyraveln......Sacramento Song ligger i 2.a och 3:e led hos ett antal framgångsrika sporthästar liksom avelshingstar-förträdesvis inom hoppning.Hingsten själv var omtalad för sitt dåliga temperament förövrigt.
Berätta mer om denna geniala affärsidé, sådant tycker jag är superintressant!(är nämligen riktigt usel på affärer)
/U
Fast nu stod jag jämte S.G när hon sa det.... annars brukar jag ligga väldigt lågt med "rykten"....
Fast när det gäller Sandakan sa är det ju faktiskt inte avkommorna folk har sagt nagot negativt om, utan honom själv? Eller menar du att Sandakans mor inte borde varit i avel, eftersom hon fatt en avkomma som Sandakan som gör dalig reklam för Sandro Hit?![]()
Falska rykten vet jag inte, tva personer har berättat vad de sett med egna ögon. Men de ljuger, menar du?
Du gillar din avkomma - gott sa!Det är väl ända huvudsaken? Alla är inte lika förtjusta i pappan - nähäpp, vad spelar det för roll?
ja har aldrig påstått nått om falska rykten!!
Inlägg #32Jag är så trött på att folk sprider falska rykten om hingstar.