Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

det kanske kommer många nya bra regler över en (eller några öl).
hrm-- reglerna som har kommit är ju den vägen så varför skulle det bli "bra" nya regler denna gång :devil:
Fast ni lever väl efter devisen " jag dricker mej snygg" :angel: (fast då "jag dricker mej bra banbyggare" :D

Kommer alla banbyggare ?

och du...
ni är guldvärda ni banbyggare

hrm-- reglerna som har kommit är ju den vägen så varför skulle det bli "bra" nya regler denna gång :devil:
Fast ni lever väl efter devisen " jag dricker mej snygg" :angel: (fast då "jag dricker mej bra banbyggare" :D

Kommer alla banbyggare ?

och du...
ni är guldvärda ni banbyggare

Idasagare!:eek: *smäller den lilla odågan på fingrarna!" ALDRIG...upprepar ALDRIG fjäska för banbyggare, TD, ÖD och annat löst folk med olika förkortningar.....:mad::rofl:

Har inte sett någon deltagarlista.
Har bara fått information via ett mail som var skickat till flera personer och dom borde i alla fall närvara då dom fick helgens program. Sen har man kontakt med en del och vissa kommer och vissa inte, så vi får se hur många vi blir.

Man får tacka för din visade uppskattning. :banana:

Idasagare!:eek: *smäller den lilla odågan på fingrarna!" ALDRIG...upprepar ALDRIG fjäska för banbyggare, TD, ÖD och annat löst folk med olika förkortningar.....:mad::rofl:

Du kanske borde lära dig :devil: lite hyfs av Novali01 som ger oss BB/TD/ÖD och alla andra ALLSMÄKTIGA med förkortningar lite kredit för det vi gör. :bow:

CB och LB, är det våra vänner från Närke?
Om det är dom du menar så kommer det nog att rinna ett och annat glas av en ljusbrun whiskeylikör genom våra strupar.
Ser fram emot helgen (lördag kväll) :angel:

Jodå, det är mina bästisar:love::love:. Pratade med LB som lät hälsa att hon förväntade sig ljusbrun dryck:cool:. Men se då till att dom inte drunknar i något vattenhinder:angel:

Var och införskaffade en "stor" flaska art.nr 765 igår då jag vid inspektion i barskåpet i helgen såg att det var dålig tillgång på just den varan. Ännu sämre var den strax efter det konstaterandet för då var tillgången NOLL. :angel: :d

Men se då till att dom inte drunknar i något vattenhinder:angel:

Problemet är att sveriges näst största vattenhinder ligger bara meter från konferanslokalerna, vi får se vad vi banbyggare kan göra åt den faran innan vi påbörjar konferensen. En rejäl palissad med djuplandning bakom, djuplandning i dubbel bemärkelse. :idea: :rofl:

Ja, samtidigt som Breeders :angel:

Åk du på den du :D

Äntligen, äntligen har du fel. :rofl:
Det har jag väntat på länge, länge. :banana:
Ja Mantorps hösttävling har flyttat till slutet på augusti.
Så den krockar inte med breeders.
Men tyvärr kan vi nog inte ha nån * då, för åkern vi lånar för att få tillräcklig banlängd,ska sås med spannmål i vår (efter vårtävlingen).
Det är inte säkert att skörden är bärgad i tid.

Men hav tröst Novali. Ett hinder gör ingen terrängbana, så faller försöket väl ut kan det bli flera.....rosa.

Nu när vi vet att man får rida runt även det näst största vattenhindret, kanske du kan ta dig österut vilket år som helst.

Senast ändrad:

Äntligen, äntligen har du fel. :rofl:
Det har jag väntat på länge, länge. :banana:
Ja Mantorps hösttävling har flyttat till slutet på augusti.
Så den krockar inte med breeders.

Gläds MrPig!:p

Tillfällena lär inte bli många :devil:.... men med fula smygflyttningar:eek: som ni gör kan även den bästa missa :angel:

Men hav tröst Novali. Ett hinder gör ingen terrängbana, så faller försöket väl ut kan det bli flera.....rosa.

Nu när vi vet att man får rida runt även det näst största vattenhindret, kanske du kan ta dig österut vilket år som helst.

Japp! jag är iaf mycket nöjd med att ha varit inspirationskälla till ett rosa hinder....:angel::rofl:

/Novali som ofta, mycket och gärna tar åt sig äran för både det o det andra....

Gör ett tafatt försök att lägga in när Betti leker över sitt 1.10 kval

http://file.io/file/mdbimj.wmv

om det misslyckas får ni datanördar väl skratta åt tanten, det bjuder jag på... :D har ju en fin häst istället :angel:

Gör ett tafatt försök att lägga in när Betti leker över sitt 1.10 kval

http://file.io/file/mdbimj.wmv

om det misslyckas får ni datanördar väl skratta åt tanten, det bjuder jag på... :D har ju en fin häst istället :angel:

Nej jag tror jag svimmar! VEM har hjälpt dig att lägga ut den filmen....:rofl::devil:

Varför har ni så mycket bommar på alla hinder??? Ser ut som rena 80-tals banan....*fniss*

beror på hur stora glas man hittar i hotell restaurangen:banana::banana:

och det går bra om man bor på 200serien´s rum DÅ SLIPPER MAN TRAPPOR

Problemet är att sveriges näst största vattenhinder ligger bara meter från konferanslokalerna, vi får se vad vi banbyggare kan göra åt den faran innan vi påbörjar konferensen. En rejäl palissad med djuplandning bakom, djuplandning i dubbel bemärkelse. :idea: :rofl:
VI KAN SIMMA
OM INTE SÅ RÄDDAR VÅR (lillevän)OSS

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka