Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

För att definiera vatten/vad så kommer det att stå:

Allt vatten som på något sätt kan ge en reflektion/spegelbild av typ "vattenkaraktär".
Vad det betyder tänker jag INTE berätta för er deltagare, det får ni bli varse om vid tävlingstillfället.:angel:

Fegis.:angel:
Jag ville ju höra din tolkning. Hörde nämligen 2 banbyggare som diskuterade det. :D
Kan ju bli spännande när man läser meningen och spekulerar. :idea:

Spekulationer, vad är det? :confused:
Sånt finns väl inte här, här är ju allt klart som korvspad (vilket jag har minne av brukar vara jätte "klart")!:smirk:

Allt vatten som på något sätt kan ge en reflektion/spegelbild av typ "vattenkaraktär".
Vad det betyder tänker jag INTE berätta för er deltagare, det får ni bli varse om vid tävlingstillfället.:angel:

:idea: Nu vet jag vad du menar :idea:

Ett vattenhinder är inte att betrakta som vattenhinder om det är beläget i dunkel skog och delvis täckt med löv på ytan :p

Som på viss 08-bana :devil:

Nä nu är du ute och simmar.
Det du skriver om är det så kallade "krokodilnästet" :rofl:
Man vet aldrig vad som finns under ytan. :angel:

Där har jag aldrig simmat :D men jag känner många som har :rofl:

Dock hittade dom aldrig några krokodiler bland löven, bara betydligt mindre och slemmigare djur :eek:

Då har dom väl varit mätta vid dessa "bad"tillfällen och hade väl dragit sig tillbaka för att ta en "middagslur" efter maten.
Några andra djur kan knappast finnas i det vattnet, allra minst några slemmiga djur. :confused:

OK, kan det vara så här då.... :idea:

Om vattenpölar förekommer på banan så måste de vara minst 6m i diameter och då räknas dom som vad, med eller utan flaggor, enl. mom 471, går det inte att få pölarna större än 6 m så måste de avlägsnas från banan annars ställs tävlingen in, då deltagarna annars riskerar lerfläckar på byxorna:angel:

OK, kan det vara så här då.... :idea:

Om vattenpölar förekommer på banan så måste de vara minst 6m i diameter och då räknas dom som vad, med eller utan flaggor, enl. mom 471, går det inte att få pölarna större än 6 m så måste de avlägsnas från banan annars ställs tävlingen in, då deltagarna annars riskerar lerfläckar på byxorna:angel:

Och max 8 cm djupa så att inte ryttaren drunknar. :D
Och absolut ingen spegelbild så att ryttaren kan se sej själv = risk för att ryttaren blir rädd för sin egen undermåliga ridstil :D

Men man kan väl drukna i vatten grundare än 8 cm också?!
Nu har ni i alla fall fått något att klura på med min specificering av vatten/vad.

Jag ska se om inte jag kan ta ett ord med Old Q till helgen, tror att vi har samma planering för helgen som kommer, och se vad vi kan få ihop då, det kanske kommer många nya bra regler över en (eller några öl).
Stämmer inte det Old Q att du ska vara med i helgen, tyckte jag såg ditt namn i mailet jag fick nyligen?

Å, dessa pimplande banbyggare...:devil:

Tro inte att jag skulle vilja vara där istället för att ha kurs hela helgen :cool:

Å, dessa pimplande banbyggare...:devil:

Tro inte att jag skulle vilja vara där istället för att ha kurs hela helgen :cool:

Se det så här:
Öl=STORT antal kaloriintag och utgifter

Kurs= STORT antal inkomster och inget kaloriintag i onödan

Vilket väljer du?;):devil:

Men man kan väl drukna i vatten grundare än 8 cm också?!
Nu har ni i alla fall fått något att klura på med min specificering av vatten/vad.

Jag ska se om inte jag kan ta ett ord med Old Q till helgen, tror att vi har samma planering för helgen som kommer, och se vad vi kan få ihop då, det kanske kommer många nya bra regler över en (eller några öl).
Stämmer inte det Old Q att du ska vara med i helgen, tyckte jag såg ditt namn i mailet jag fick nyligen?

Snälla Tasse det ser farligt ut i helgen:eek: Du och Old Q kan väl ta hand om mina bästisar CB och LB om dom skulle spåra ur:angel:

Se det så här:
Öl=STORT antal kaloriintag och utgifter

Kurs= STORT antal inkomster och inget kaloriintag i onödan

Vilket väljer du?;):devil:

Kloka ord från Nova :bow: jag är förstummad.....:D

Skall tänka på det varje gång tanterna styr undan från hinderna :o eller ungarna drar i ponnyerna :eek:

Banbyggarträffen, med ( förhoppningsvis ) uttolkningar av alla TR-ändringar bör nog ge inspiration till sandlåde-TR :devil:
Vadå, pimpla, isen på våra vattenhinder är inte tjock nog för att bära ens en kalorifattig banbyggare på fisketur :confused:

Men en liten fråga, vad säger ni om antalet rosa hinder som ska finnas på en bra sandlådebana.

Nova kommer ju inte till dig, så spar du det rosa till nästa år

Annars kunde du ju göra ett (flygande) grishinder :p i gris-skärt ludd

CB och LB, är det våra vänner från Närke?
Om det är dom du menar så kommer det nog att rinna ett och annat glas av en ljusbrun whiskeylikör genom våra strupar.
Ser fram emot helgen (lördag kväll) :angel:

Banbyggarträffen, med ( förhoppningsvis ) uttolkningar av alla TR-ändringar bör nog ge inspiration till sandlåde-TR :devil:
Vadå, pimpla, isen på våra vattenhinder är inte tjock nog för att bära ens en kalorifattig banbyggare på fisketur :confused:

Men en liten fråga, vad säger ni om antalet rosa hinder som ska finnas på en bra sandlådebana.

Om du gör ett rosa hinder för mig så ska jag GENAST kasta mig ut och snabbkvala kraken för att få rida på det!:banana::banana:

Men nu finns det ju såväl lättöl, weissbier och Light-varianter att välja på sen vad stället har att erbjuda är en annan sak.

Nog för att jag dricker mängder av PepsiMax men lättöl....:eek: i Husqvarna....:eek: det vore ju riktigt äckligt :eek:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka