Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

*KL*

Flickor små....(i detta fallet avses Betti och Ida) om man jämför mitt sanslöst starka intellekt med er hönsgård i Kvaltråden så ser man snabbt att värre yrhönor än ni 2 är svårt att finna!:devil:

Några små citat ur den andra tråden:
110 är kval
nej 120 är kval
nej 1 meter är nog
nej 90 cm får man kvala på
nej JAG har minsann inside från JJ...
men JAG har inside från JL....

*skrattar så jag ramlar av stolen*

Flickor små...det är tur att jag gillar er ändå....:D

Med all respekt Nova..

Men den här gången har du nog förväxlat mig med Olga (och en uns Fio) :D

*KL*

Flickor små....(i detta fallet avses Betti och Ida) om man jämför mitt sanslöst starka intellekt med er hönsgård i Kvaltråden så ser man snabbt att värre yrhönor än ni 2 är svårt att finna!:devil:

Några små citat ur den andra tråden:
110 är kval
nej 120 är kval
nej 1 meter är nog
nej 90 cm får man kvala på
nej JAG har minsann inside från JJ...
men JAG har inside från JL....

*skrattar så jag ramlar av stolen*

Flickor små...det är tur att jag gillar er ändå....:D

:rofl::rofl::rofl:

:idea: så du är så rädd för dom! :idea:

:rofl:

Är inte alla det :confused:

;)

Idasagare kan ju berätta att jag gjorde allt för att rida över henne igår, dvs hon antydde det. Hon fattar ju inte att jag bara försökte hjälpa henne att rör på sig lite ;)

och det finns med på film :idea:

Eller det kanske var så att hon så gärna vill bli filmstjärna..

Idasagare kan ju berätta att jag gjorde allt för att rida över henne igår, dvs hon antydde det. Hon fattar ju inte att jag bara försökte hjälpa henne att rör på sig lite ;)

och det finns med på film :idea:

Eller det kanske var så att hon så gärna vill bli filmstjärna..

Hur ska en sån ryttare kunna rida terräng när hon inte kan styra runt i ett ridhus? :eek:
Förstår att du behöver filma annars hade INGEN trott på att du någonsin tränar :devil:

Hur ska en sån ryttare kunna rida terräng när hon inte kan styra runt i ett ridhus? :eek:
Förstår att du behöver filma annars hade INGEN trott på att du någonsin tränar :devil:

Nu förstår jag varför Olga har en annan uppfattning om hur en fälttävlanshäst skall hoppa :idea:

Fullt ös, håll i dig och blunda och rid över allt som kommer i din väg :devil:

Jamen det är väl inte mitt fel att du vill bli filmstjärna :crazy:

I min film är det faktiskt jag som är det och inte du :p

:rofl::rofl:

Fullt ös!!!

Tänk om det var så ändå, då hade nog JJ blivit glad :bump:

Det var DU som skrev det :bow:

Till 80-tal: JJ skriker hela tiden: Släpp handbromsen - galoppera- galoppera (då bara fjuttar hon runt)

Hon har alltså efter 40 år (ungefär) inte hittat hur man lättar på handbromsen som hon glatt drar i. Dock lägger hon inte i den när hon ser mej :p så egentligen måste hon ju veta :devil:

Och bara för att förgylla denna tråd ytterligare så kommer här video från träningen.

Den första är ju lite snälla uppmaningar till mig att rida lite mer framåt och så ser vi dessutom att Idasagare hela tiden vill vara i fokus även om hon dementerar detta i videon :rofl:

http://s77.photobucket.com/albums/j55/olgaklara/?action=view&current=jannetraning.flv

den andra videon så hör vi tydligt att Idasagare kommenterar väldigt nedlåtande med div lustiga läten som fnysningar :devil:

http://s77.photobucket.com/albums/j55/olgaklara/?action=view&current=idasagare.flv

kl
älskar den här tråden!! skrattar så ja får ont i magen när ja läser!!
spec. du Novali01 som fattat att skimmlar är finast! jag har en grå bäbis oxå :D

Jag ber att få påpeka att ALLA deltagare på den här tråden är ytterst seriösa. Inte ens i sandlådeTR skulle en bestämmelse somTR4 moment 471 punkt 1 undantaget för debutantklass få förekomma.

Jag ber att få påpeka att ALLA deltagare på den här tråden är ytterst seriösa. Inte ens i sandlådeTR skulle en bestämmelse somTR4 moment 471 punkt 1 undantaget för debutantklass få förekomma.

Ja och JAG är den mest seriösa av oss alla!:banana:

Och det undantaget hade helt klart inte ens platsat i SandlådeTR???:confused: Vad i hela friden tänkte de på när de skrev det???

Fast jag kan tänka mig att omformulera det så det passar in i sandlådetr....typ:
Moment 1789 punkt 711
Oflaggat eller flaggat vad i vatten får endast passeras utan fel om hästen som rids är Grå. Övriga färger måste gå runt vadet och får då utan undantag alltid tidsfel.
Undantag:
Grå hästar från Norrland som ALLTID räknas som bruna.

För att definiera vatten/vad så kommer det att stå:

Allt vatten som på något sätt kan ge en reflektion/spegelbild av typ "vattenkaraktär".
Vad det betyder tänker jag INTE berätta för er deltagare, det får ni bli varse om vid tävlingstillfället.:angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Secret Santa 2024
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka