Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Men hallå allihopa !!!

Inte ett inlägg på hela dan :o eller har ni blivit avskurna av dåligt väder igen :angel:

Undrar "norrlänskan" ute i den strålande vårsolen :banana::banana:

Det är lite halvsol här så särskilt strålande är det inte även om det är upphåll. Vår kan jag inte kalla det heller :crazy:

Fast våran vinter +7 kanske är som eran vår :angel:

Men hallå allihopa !!!

Inte ett inlägg på hela dan :o eller har ni blivit avskurna av dåligt väder igen :angel:

Undrar "norrlänskan" ute i den strålande vårsolen :banana::banana:

Nej, du vet vi här nere TÄVLAR på helgerna...inte åker snöskoter som ni gör....:devil:

Skitsnack du har inte alls tävlat idag , såvida du inte är ponnyryttare :angel:

Jag skrev: Vi tävlar här nere på helgerna...inte specifikt att det var just jag....och ja, jag har varit på ponny tävlingarna idag!

*kl*

Jag har iaf ridit terräng/hoppkurs för JL i helgen...dock inomhus men ändå! Härligt att se en spets & coffin igen. :banana: Snart är det vår...typ. ;)

*kl*

Jag har iaf ridit terräng/hoppkurs för JL i helgen...dock inomhus men ändå! Härligt att se en spets & coffin igen. :banana: Snart är det vår...typ. ;)

Vad på? Hyrd kamel? Fy, vad jag blir avis...här har blåst stormvindar hela dagen och jag har varit på hopptävling och frusit ihjäl...

4 fel och bråkig dåre i 1-meter och nolla i 110...

På denna där. En jättebebis e.QE. Om jag får ihop det, så KANSKE det kommer ett filmklipp. Fast det är klart, det går så himla fort så det kanske inte syns nåt. ;)

<-----

*kl*

Samma dag som vi var ute i Gärds och red 4 av hästarna. Blåste som vanligt lite där men det var bra väder. Underlaget var kanon.

Några bilder
Vincent solade och ville inte följa med först
g1.jpg

Solen gick i moln men men..
g2.jpg
g3.jpg

g4.jpg
g5.jpg

Samma dag som vi var ute i Gärds och red 4 av hästarna. Blåste som vanligt lite där men det var bra väder. Underlaget var kanon.

suck, nu fick dottern syn på de här bilderna och tjatet kom igång direkt... sååå nu blir det gärds i helgen då!
Suck;)
va vattnet djupt förresten?

Lagom. Som det ska vara. :idea:

Som på 70-talet då alltså :rofl::rofl:

Vi är inte ett dugg avundsjuka :D vi har fått rå om JL här i två dagar och han var så :love: över Betti och dessutom så :love: över mina ponnyungar så just nu är tanten sååååå stolt

Så håll ni på och trötta ut era hästar i februari :devil: Det är väl i sommar vi skall vara på topp ;)

Så håll ni på och trötta ut era hästar i februari :devil: Det är väl i sommar vi skall vara på topp ;)[/QUOTE]

Hm, suck jag vet att det - nej förresten det är mars imorgon!!- är rätt tidigt. Men dottern började ju redan i november såå..:crazy:

Hoppkvalen är ju avklarade så nu kan de ju få ha lite roligt med;)

Som på 70-talet då alltså :rofl::rofl:

Vi är inte ett dugg avundsjuka :D vi har fått rå om JL här i två dagar och han var så :love: över Betti och dessutom så :love: över mina ponnyungar så just nu är tanten sååååå stolt

Så håll ni på och trötta ut era hästar i februari :devil: Det är väl i sommar vi skall vara på topp ;)

Trötta ut ..
vi leker ju bara :idea:

Trötta ut ..
vi leker ju bara :idea:

Nu har vi med "lekt" av Grålle ett par gram (förhoppningsvis) fy fasen vad han lever upp bara av att titta ut ur transporten..
Tittade ut, tittade på oss, tittade ut igen... sen börja han skrapa... Typ "är det verkligen sant"!!:love:

For som ett jehu över fälten, vattnet lite djupt för liten kat I... Men annars superkul busdag!

Det blir fler ggr, skrik till om ni ska dit igen, kanske sammanstråla?!:bump:

*KL*

FIO!!! ropar högt och ljudligt....

NU har jag förstått varför skåningarna ser så slitna ut i juni....:rofl::rofl::devil:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka