Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Det är lugnt. Ni har snart ordning på de "två tokiga". :bump:

*kl*

Tittade på "Landet Runt" i lördags (tror jag det var). Mycket intressant inslag om ung lovande fälttävlanstjej, kolla reprisen ni som missade det. Verkligen kul att se!
Gissar att en stolt moder som brukar skriva här såg det! :angel:

*kl*

Tittade på "Landet Runt" i lördags (tror jag det var). Mycket intressant inslag om ung lovande fälttävlanstjej, kolla reprisen ni som missade det. Verkligen kul att se!

svarade på fel tråd

Senast ändrad av en moderator:

*kl*

Om ni tittar på "min blivande stjärna" här på buke så ligger det en länk till inslaget där....
Oturligt nog var den stolta modern med Betti hos veterinären när TV var ute, vilket kanske var tur så dotter fick vara ifred :angel:
Fast det var ju egentligen Betti som skulle varit med på TV, men av naturliga skäl gick ju inte det
Men nu är hon frisk och inledde säsongen igår med en felfri 110 hoppning :bump:

Nu är det Pooh du talar om, hon ligger alltid efter trots att hon alltid tror hon är först med allt :devil:

Men nu är hon frisk och inledde säsongen igår med en felfri 110 hoppning :bump:

Utdrag ur Sandlåde TR paragraf 794 och 1/2 moment 711:

Bruna hästar som hoppkvalar i Norrland måste även hoppkvala i Västergötland för att anses vara godkända.
Undantag: Bruna hästar som hoppkvalat både i Norrland och Västergötland får EJ starta Breeders 2008.

Bruna hästar som hoppkvalar i Skåne måste även göra hoppkval i Norrland
Tillägg: Bruna hästar som hoppkvalat i Skåne och Norrland får endast starta FT i Norrland.

:rofl::rofl: Ja, det kan nog behövas om du skall få stopp på oss ;):D

Lilla brun har varit ute och hoppat med 0 fel i 110,120 så vi får iaf rida lätt klass nu:devil:

Och igår var vi på gärds och hoppade terräng:p
Han hoppade de *iga hinderna utan problem så lilla grå får akta sig:D

Lilla brun har varit ute och hoppat med 0 fel i 110,120 så vi får iaf rida lätt klass nu:devil:

Och igår var vi på gärds och hoppade terräng:p
Han hoppade de *iga hinderna utan problem så lilla grå får akta sig:D

Ja, se dessa skåningar med deras träningsskryt....;) Jag förstår att ni måste ha extra träningstid mot oss norröver för att överhuvudtaget kunna slåss mot oss!:angel::D

Skyll inte min rosa "slim line"-skumpa på din mage! Alla har väl sett det avslöjande fotot från breeders där du stod på samma ställe hela helgen, vid kiosken!!! :eek:

Va??? Kunde man köpa skumpa i kiosken???:eek: Jag köpte bara choklad....:o

Ja, se dessa skåningar med deras träningsskryt....;) Jag förstår att ni måste ha extra träningstid mot oss norröver för att överhuvudtaget kunna slåss mot oss!:angel::D

Norröver..... nu tar du väl ändå i :D

Eller du kanske skall söka dig uppåt så att du får rida på lite riktiga banor :bow:
och inte sånt bjäfs som de har söröver, fast då gäller det klart att hålla i sig ;)

Tror jag det, du har väl sett hur låga hindren är i skåneland :angel:

Tror jag det, du har väl sett hur låga hindren är i skåneland :angel:

Och inte hjälper det när ni kommer ner och hälsar på :devil:
Fördelen för oss här nere är att vi inte behöver ha en miljon bortförklaringar hela tiden :D

Nytt för iår är att det ska vara minst 2 diken i varje klass oavsett nivå. Du vet vi behöver ju nergrävda hinder här :rofl:
Så en del får ngt att bita i :angel:

Vi kommer inte och hälsar på när det är så lågt, är liksom ingen ide´för utvecklingen :angel: drog ju dit Barcelona förra året men det var så lågt så hon rev ett hinder i hoppningen :eek:

För min del får det gärna införas fem diken per klass och nivå min (a) häst(ar) seglar över :angel:

<--------- ** i Gärds för en massa år sedan, det är ju så lågt att hästen lämnar en halv meter , det GÅR bara inte att hoppa så lågt :rofl:

Senast ändrad:

Ja, usch va lågt eller så är din häst pyttaliten :D

Tänk att sitta och åka så långt för en "dressyrtävling"

Du får åka norröver istället och rida riktiga banor ;)

Ja precis , Skåne är helt ute nuförtiden det var ju därför jag flyttade därifrån :banana:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka