D
Drean
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!
Det är lugnt. Ni har snart ordning på de "två tokiga".
Det är lugnt. Ni har snart ordning på de "två tokiga".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Tittade på "Landet Runt" i lördags (tror jag det var). Mycket intressant inslag om ung lovande fälttävlanstjej, kolla reprisen ni som missade det. Verkligen kul att se!
Gissar att en stolt moder som brukar skriva här såg det!
*kl*
Tittade på "Landet Runt" i lördags (tror jag det var). Mycket intressant inslag om ung lovande fälttävlanstjej, kolla reprisen ni som missade det. Verkligen kul att se!
Gissar att en stolt moder som brukar skriva här såg det!
Men nu är hon frisk och inledde säsongen igår med en felfri 110 hoppning
Ja, det kan nog behövas om du skall få stopp på oss
Nu är det Pooh du talar om, hon ligger alltid efter trots att hon alltid tror hon är först med allt
Lilla brun har varit ute och hoppat med 0 fel i 110,120 så vi får iaf rida lätt klass nu
Och igår var vi på gärds och hoppade terräng
Han hoppade de *iga hinderna utan problem så lilla grå får akta sig
Skyll inte min rosa "slim line"-skumpa på din mage! Alla har väl sett det avslöjande fotot från breeders där du stod på samma ställe hela helgen, vid kiosken!!!
Ja, se dessa skåningar med deras träningsskryt.... Jag förstår att ni måste ha extra träningstid mot oss norröver för att överhuvudtaget kunna slåss mot oss!
Ja, se dessa skåningar med deras träningsskryt.... Jag förstår att ni måste ha extra träningstid mot oss norröver för att överhuvudtaget kunna slåss mot oss!
Tror jag det, du har väl sett hur låga hindren är i skåneland
Ja precis , Skåne är helt ute nuförtiden det var ju därför jag flyttade därifrån
Hmm funkar det fortfarande inte att posta???....
Joho, det gjorde det visst....