Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även för mig som fortfarande är ung.
Och varför har du bytt nick??
Tänk vad unga, vackra och modevetna vi var en gång i tiden
Jag behövde förnya mej
En 35-årskris just nu
(Jag är inte bannad )
65 kan hon ju rimligtvis inte va
Hur gammal skulle inte jag vara då som är ett par år äldre
Äh bry dej inte om henne. Hon har noja bara för att:
- JJ säger att hon inte hittar hur man lossar handbromsen (dock är hon kvick att lägga i den)
- hon ska bli mormor nu inom kort (blir säkerligen med i Novalis klubb om det blir en flicka)
- hon inte orkar rida mer än en dressyrklass ( i andra klassen fick hon usel % för att hon var så trött)
Jag känner mig lite skyldig
Min gigantiska bild gör väl att tråden inte går att öppna för långsamkopplade
Hade ni inte vetat att jag var bildhandikappad så hade ni väl trott att jag gjort det med flit
*KL*
VE och FASA!!!! Vet ni var jag hittade Sandlådetråden??? Låååångt ned på sidan 2....fy på er FT-bukare, inte låta sandlådan sjunka så djupt.
Fjollan! Om du inte genast författar ett inlägg här så kommer en gruvlig hämnd.....
Du ska bara veta att det är inte helt lätt för en datahandikappad liten människa som jag, att upptäcka att jag plötsliga inte längre är automatiskt inloggad. Till råga på allt kunde jag naturligtvis inte komma ihåg mitt lösenord... Vet du hur SVÅRT det är att få ett nytt (konstigt nog också DET omöjligt att komma ihåg), och sedan- helt själv- byta ut det mot ett eget. Som jag KAN komma ihåg...
Tackar och bugar dock för din hårda, tuffa skrämseltaktik, då jag av ren självbevarelsedrift blev tvungen att konfrontera det stora problem, och tvingades överstiga detta omöjliga hinder...