Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Nä vet du, det där var en alldeles för liten bild.
Även för mig som fortfarande är ung. :angel:

OK, jag gör väl ett försök att stoppa in bilden (avfotograferad med mobil enl. Idasagares tips)

Och blir det bara ett kryss så får ni ja skratta åt den bildhandikappade tanten

10BF.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Men snälla Betti lyckades du verkligen inte få den STÖRRE :rofl::rofl:

Kul att ni är nöjda :devil:

Kan bara tillägga att den bara blev så stor:o jag har ingen aaaaning om varför :o

65 kan hon ju rimligtvis inte va :eek:

Hur gammal skulle inte jag vara då :o som är ett par år äldre :angel:

65 kan hon ju rimligtvis inte va :eek:

Hur gammal skulle inte jag vara då :o som är ett par år äldre :angel:

Äh bry dej inte om henne. Hon har noja bara för att:
- JJ säger att hon inte hittar hur man lossar handbromsen (dock är hon kvick att lägga i den)
- hon ska bli mormor nu inom kort (blir säkerligen med i Novalis klubb om det blir en flicka)
- hon inte orkar rida mer än en dressyrklass ( i andra klassen fick hon usel % för att hon var så trött)

:devil:

Äh bry dej inte om henne. Hon har noja bara för att:
- JJ säger att hon inte hittar hur man lossar handbromsen (dock är hon kvick att lägga i den)
- hon ska bli mormor nu inom kort (blir säkerligen med i Novalis klubb om det blir en flicka)
- hon inte orkar rida mer än en dressyrklass ( i andra klassen fick hon usel % för att hon var så trött)

:devil:

:rofl::rofl:

:D

Fast du sist så fanns det ingen handbroms alls ;)

*KL*

VE och FASA!!!! Vet ni var jag hittade Sandlådetråden??? Låååångt ned på sidan 2....fy på er FT-bukare, inte låta sandlådan sjunka så djupt.:eek:

Fjollan! Om du inte genast författar ett inlägg här så kommer en gruvlig hämnd.....:devil:

Jag känner mig lite skyldig:D

Min gigantiska bild gör väl att tråden inte går att öppna för långsamkopplade :o

Hade ni inte vetat att jag var bildhandikappad så hade ni väl trott att jag gjort det med :devil: flit

Jag känner mig lite skyldig:D

Min gigantiska bild gör väl att tråden inte går att öppna för långsamkopplade :o

Hade ni inte vetat att jag var bildhandikappad så hade ni väl trott att jag gjort det med :devil: flit

Om jag nu var känd för att vara elak så skulle jag nämna lite käckt att det kanske inte bara är bildhandikappad som du är....:angel::rofl::p

Men det skulle ju jag ALDRIG säga så det kan vi lämna med en gång....:devil:

*KL*

VE och FASA!!!! Vet ni var jag hittade Sandlådetråden??? Låååångt ned på sidan 2....fy på er FT-bukare, inte låta sandlådan sjunka så djupt.:eek:

Fjollan! Om du inte genast författar ett inlägg här så kommer en gruvlig hämnd.....:devil:

:eek: Du ska bara veta att det är inte helt lätt för en datahandikappad liten människa som jag, att upptäcka att jag plötsliga inte längre är automatiskt inloggad. Till råga på allt kunde jag naturligtvis inte komma ihåg mitt lösenord... Vet du hur SVÅRT det är att få ett nytt (konstigt nog också DET omöjligt att komma ihåg), och sedan- helt själv- byta ut det mot ett eget. Som jag KAN komma ihåg...:o
Tackar och bugar dock för din hårda, tuffa skrämseltaktik, då jag av ren självbevarelsedrift blev tvungen att konfrontera det stora problem, och tvingades överstiga detta omöjliga hinder...:rofl:

:eek: Du ska bara veta att det är inte helt lätt för en datahandikappad liten människa som jag, att upptäcka att jag plötsliga inte längre är automatiskt inloggad. Till råga på allt kunde jag naturligtvis inte komma ihåg mitt lösenord... Vet du hur SVÅRT det är att få ett nytt (konstigt nog också DET omöjligt att komma ihåg), och sedan- helt själv- byta ut det mot ett eget. Som jag KAN komma ihåg...:o
Tackar och bugar dock för din hårda, tuffa skrämseltaktik, då jag av ren självbevarelsedrift blev tvungen att konfrontera det stora problem, och tvingades överstiga detta omöjliga hinder...:rofl:

Tja, med hot om våld kommer man långt! Det är min livsfilosofi som alla vet....:cool:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka