Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Ja och vi är ju inte ett ENDA dugg avis på dig som ska vara där 4-5 dagar....:angel::crazy::mad:

Liiite avis kan ni väl få va, även om jag tror att jag kommer kunna räkna antalet hästar jag hinner se på typ två händer...jobb kallas det visst. :angel: (kanske en liten överdrift, men ändå) :D

Ta det nu lugnt folk i Mantorp, vill bara höra om en lugn & fridfull tävling utan incidenter. Och en brun stor "vinnare" i ena klassen då förstås.. <--- ;)

Ta det nu lugnt folk i Mantorp, vill bara höra om en lugn & fridfull tävling utan incidenter. Och en brun stor "vinnare" i ena klassen då förstås.. <--- ;)

:bow:Tack, tack :bow:

Fast hon är ganska liten, ger bara ett stort intryck lilla Betti ;):D

:bow:Tack, tack :bow:

Fast hon är ganska liten, ger bara ett stort intryck lilla Betti ;):D

Haha, försök inte!! Jag har en STOR brun kanonQula i åtanke! :devil: (det var även det pilen var till för vettu, köttbullen finns på avataren. Just för att undanröja liknande missförstånd)

:D

Dragningspartyt avklarat, ryttarna är spääända. :banana: (nu snackar vi Scandinavium då.) :p

Haha, försök inte!! Jag har en STOR brun kanonQula i åtanke! :devil: (det var även det pilen var till för vettu, köttbullen finns på avataren. Just för att undanröja liknande missförstånd)

Du vet...Norrlänningar, de är inte så hemma i området finlir och underförstått...det är pang på rödbetan konstant där uppe!:o:devil:

Solen finns nog inte på kartan i Danmark,(jo vi ska med dit - o rida med klocka :bump::bump::bump:) iaf om man skall tro på SMHIs prognos på nätet (är väl en av de få gånger som de har rätt). Men det var väl till Gärds vi skulle köpa solskyddsfaktor o putsa solbrillorna:angel::angel:

Ha det trevligt i Göteborg, som andra skrivit - inte ett dugg avis, de där små plaststolarna bakom ngn pelare är inget att hänga upp sig på.

SUCK:p:p

Då kan jag meddela att :idea:solen:idea: finns i Mantorp!

Detta rapporterade dotter som är på plats sedan några dagar och har bränt sig... varken solskyddsfaktor eller :cool:solbrillor finns med i packningen

Detta rapporterade dotter som är på plats sedan några dagar och har bränt sig... varken solskyddsfaktor eller :cool:solbrillor finns med i packningen

Något att lägga till på nästa packlista då;)
Antingen i 1a hjälpen lådan med wetwrap o alsolsprit.... eller i survivorkittet tillsammans med alvedon, vin till mamman:D och skavsårsplåster..:cool:

Jodå, mamman kommer farande med det imorgon:p

Och fortsättningsvis med även på packlistan i APRIL :idea:

Fast här och i Danmark är också sol nu :idea:
och tittar man på 5-dyngsprognosen idag så är det sol men möjligen moln. Inget regn iallafall. Varken här i Skåne, i Dk eller Mantorp.

Brände oss gjorde vi i Tågarp i söndags.

Man kan bara :bow: för Nisse och brunbläsen :bow:

Så Nova... den grå har inte en chans :devil:

Betti inledde skapligt men blev sen så lycklig på den stora, gröna hoppbanan att hon glömde bort att titta på hinderna och så rullade bommarna.... När hon sen tog en snabb extratitt på algerna i krokodilträsket:eek: så var ju den tävlingen körd
Men det var i alla fall kul:D

Men nån Fio såg jag inte till, kan Nova ha rätt......

"Lille grålle" försvarade den gul/blå fanan i Danmark, genom att vinna debuten i 80 cm. Nu blir det 90 cm i Gärds för den lilla grisen!
(Dottern var ju med på resan med förstås, så hon måste väl få en eloge hon med):D

Yeha, vad duktiga dom är! :love: :bump:

Köttbullen Q bevisade att han är i bättre form än nånsin (läs normalviktig) & galopperade runt 90-klassen plättlätt. Placering i årsdebuten som blev en perfekt start på tävlingssäsongen. Nu blir det lätt klass i Tranemo om 2 veckor. Men först ska jag till Gärds! :banana:

Värst vad snälla alla har blivit i sandlådan numera :confused:
Själv känner jag mig snäll oxå eftersom tut-tut-bilen fick stå oanvänd :mad:

Törs inte ens komma med nåt elakt till Bettibets efter att ha sett henne bolla med telefonstolpar. :bow:

Ändring: Det var visst kraftledningsstolpar

Vi blir snälla & glada när säsongen äntligen har kommit igång vettu. :angel:

Yeha, vad duktiga dom är! :love: :bump:

Köttbullen Q bevisade att han är i bättre form än nånsin (läs normalviktig) & galopperade runt 90-klassen plättlätt. Placering i årsdebuten som blev en perfekt start på tävlingssäsongen. Nu blir det lätt klass i Tranemo om 2 veckor. Men först ska jag till Gärds! :banana:

ska du till tranemo med??? det här blir tufft, skall vi umgås två!! helger i rad då menar du:D:D

Haha, ska ni också dit? :bump: Q går på söndagen men vi kommer ner & parkerar honom på lördagen & sen sticker vi hem till Jönkan & sover där tror jag. När går Grålle?

Och sen ses vi väl på Ribban också antar jag? Eller kommer ni inte när inte E ska rida?

"Lille grålle" försvarade den gul/blå fanan i Danmark, genom att vinna debuten i 80 cm. Nu blir det 90 cm i Gärds för den lilla grisen!
(Dottern var ju med på resan med förstås, så hon måste väl få en eloge hon med):D

Grattis till Emma :idea:

Då gjorde det ju inget att dressyren blev senare :rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka