Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Trodde du hade övergivit sandlådan nu när du gjort hopphäst av grå:eek:

Trodde du hade övergivit sandlådan nu när du gjort hopphäst av grå:eek:

Med tanke på att det är jag som gjort de 2 sista inläggen innan ditt så näääeee....:eek:

Såå lätt blir du inte av med mig!:rofl::rofl:

Ska jag vara helt ärlig så längtar jag mig snart sjuk efter FT men jag har ju tagit det här beslutet så då får jag stå för det! Är övertygad om att det gagnar mig i längden...:grin:

MEN jag har NOGSAMT kollat in reglerna för FT-Breeders så vakta din rygg...man vet ALDRIG vad Grå och jag hittar på!:devil:

Ärligt talat.... så är vi nog mer rädd för Nisse :devil:

Vår enda chans där är nog att hon tävlar ihjäl brunbläsen eller får influensa dan före Breeders ;)

Du slår ju inte ens från underläge, du slåss från marken ( nu när du inte rider själv:devil: och det är vi ju inte rädda för:D

KL

Betti för he**ike! Nu får du faktiskt hjälpa till och hålla lådan i trim.....nu var den arma sandlåddan på väg lååååångt ned på sidan 2....:D

Ursäkta ;) är lite låg nu... bilen har pajat :mad:, Grolle har tandvärk :cry: så jag har träningar "dygnet runt" för att få ihop det

Betti skall i alla fall få tävla dressyr i helgen :)

Ursäkta ;) är lite låg nu... bilen har pajat :mad:, Grolle har tandvärk :cry: så jag har träningar "dygnet runt" för att få ihop det

Betti skall i alla fall få tävla dressyr i helgen :)

Jamen ibland undrar jag över vår "connection" och den är INTE positiv!:devil: För MIN bil har pajat, Lille Grå trodde jag var halt så han har stått hela veckan (var hos vet. idag o han är klockren på böjprov...möjligtvis lite träningsvärk...) och ngn tvingade mig att rida en HAFLINGER i veckan som var bred som en ardenner över ryggen o mina sittben GÖR ONT!!!!!:eek:

Så se till att hålla din bil hel, hästen frisk och ungen fräsch så går nog mitt liv mycket bättre också....:angel::cool:

För MIN bil har pajat, Lille Grå trodde jag var halt så han har stått hela veckan (var hos vet. idag o han är klockren på böjprov...möjligtvis lite träningsvärk...) och ngn tvingade mig att rida en HAFLINGER i veckan som var bred som en ardenner över ryggen o mina sittben GÖR ONT!!!!!:eek:

:eek: Jag rider ju inte längre, men dotter fick rida bred skäck i Westernsadel härom dan ;) Men min bil är nog sämre än din.... den skall få en ny motor :mad: om det tycker min plånbok :cry::cry::cry:

Ja,jag kapade vår "connectiontråd" snabbt och lätt igår för min bil fixades med en liten svetsning, Grå var ju som sagt frisk o fräsch o själv är jag nu i mitt livs form o red dressyr så det visslade om det på honom igår!:devil:

Ärligt talat.... så är vi nog mer rädd för Nisse :devil:

Vår enda chans där är nog att hon tävlar ihjäl brunbläsen eller får influensa dan före Breeders ;)

Tips! Nisse har en förkärlek för stora chokladmuffins med chokladglasyr. Lite annat i en sådan så kan dagen vara till andras fördel. :devil:

:banana: Andra rutan också klar :banana: :bow:och placering igen:bow:

Nu är det bara att sätta igång att träna på bakningen av chokladmuffins med lagom spetsad glasyr:D

Ja, absolut;) för där klarar vi oss utan chokladmuffins:angel:

Då gissar jag att du tänker smyga igång på Ljuslingsbacken... Dit ju folk inte ens hittar :angel: (se annan tråd)

Gissa på du! rätt som det är står jag bakom ryggen på dig...:rofl::devil:

Hjälp Betti ! Tänk om hon planerar att fira midsommar i Trossnäs:laugh: Cassius som är livrädd för hennes "gråa" . Bäst att jag laddar kameran det kanske blir lite fler bilder med rosa drinkar att lägga ut här på Buke:rofl:

Finns det inga 4- eller 5-åringar på gång att lösa inträde i sandlådan :angel:

Det blir lite trist med föredettingar som gömmer sig i garderoben och inte kan tillföra nåt spännande ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka