Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Jag har en 4 åring som nog vill vara med;)

Hon är kvalad till 4 års championatet och har just nu sommarlov.:D

Hon är e. Saigon ue Palermo

Finns det inga 4- eller 5-åringar på gång att lösa inträde i sandlådan :angel:

Det blir lite trist med föredettingar som gömmer sig i garderoben och inte kan tillföra nåt spännande ;)

*Puttar ut den STORA grå rumpan ur garderoben*

Nu har vi borstat av oss ringrosten, tog ett tag i o försig..:angel: har spottat i nävarna (framhovarna?) och tagit nya tag!

Brun från Skåneland och Brun från Norrland, darra i knävecken för nu är vi anmälda.....:devil:

KL

Är det här man ska knö sig in med sin fyraåring och ettåring, båda blivande fälttävlansstjärnor?:p

Japp, det är här vi skryter och halvljuger för varandra...:angel:

Betti gjorde debut i CNC* i helgen och vår lilla :love: var så :bow:duktig att hon faktiskt ledde efter dressyr & hopp

Men sen tyckte vi att det var dax för Murray och Sigge att få vinna ;)
så dotter tog det lugnt och nöjde sig med en 4:e plats :angel:

Sen undvek vi att tampas med Walfwestas Pooh-häst som hade riktig :eek:mördardressyr:eek: Grattis till vinsten i 100-klass!

Japp, det är här vi skryter och halvljuger för varandra...:angel:
Betti gjorde debut i CNC* i helgen och vår lilla love: :var så :bow:duktig att hon faktiskt ledde efter dressyr & hopp
Men sen tyckte vi att det var dax för Murray och Sigge att få vinna ;)
så dotter tog det lugnt och nöjde sig med en 4:e plats

Visst är det så:D
Malin ville inte heller lägga sig i tätstriden utan valde:o att rida ut en sväng på framhoppningen för att sen avsluta hoppningen helt felfritt:cool:
Men heter man Quite Crazy måste man leva upp till namnet emellanåt:o

*kl*

Jag slänger mig in med "min" 4-åring också! Inte kvalade till championatet än men ska göra ett försök till helgen!
Har startat en tävling där vi hade 2 stopp i terrängen, det var läskigt att springa ifrån kompisarna... Hindren var dock piece of cake :D

Sen har jag ju en 3-åring, en 1-åring och en fölunge med... :love:

Avlar du också för husbehov?

När vi fick triangelmärka våran Zizi ville vi ha nya sådana som hon. Det fick vi inte, ungarna ser ut som sina pappor. Men det blev ganska bra ändå.

Ella är fyra år och har fått hoppning inprogrammerat i hjärnan med modersmjölken verkar det som. Lika glad i hinder som mamma. Men har sämre gångarter än sina föräldrar.

Lanzelot ett år fick liksom allt tycker vi.:D

Ja det skulle man nästan kunna säga.
4-åringen är inte min men kommer från en stofamilj som jag följt länge och ridit många avkommor till.
3åringen, 1åringen och fölungen är mina egna undan samma sto. Ett fullblodssto som jag först lånade och sedan köpte av Pooh. Stoet är nu sålt vidare till en annan Bukefalist :D Hon är även mamma till Cassius Pooh vars ägare finns här på buke!
3-åringen är till salu och ska säljas. 1-åringen kommer definitivt stanna hos mig och med största sannolikhet även fölungen :love:

Fölungen

1-åringen

3-åringen

Ska du sälja alla ston?? Då blir det ju ingen avel...eller har jag missat nåt?:D

Nej det var ju just därför jag skrev med största sannolikhet så stannar fölungen :D Något sto måste man ju ha kvar...
Carnyx kommer jag nog aldrig kunna sälja... Han är MIN häst :love:

Ser att Nisse i tysthet smitit iväg med "brunbläsen" till skumpvägslandet :D

Lycka till i Sztrgm! :rofl: (eller hur det nu stavas på jordens mest omöjliga språk)

*Puttar ut den STORA grå rumpan ur garderoben*

Nu har vi borstat av oss ringrosten, tog ett tag i o försig..:angel: har spottat i nävarna (framhovarna?) och tagit nya tag!

Brun från Skåneland och Brun från Norrland, darra i knävecken för nu är vi anmälda.....:devil:

:p:p Kan bara säga att du åkt på fel tävling :p:p

Hade du åkt till Baståsen så hade du fått hoppa både rosa hinder (rosa grisar) och se en riktig hinder-krokodil (med rosa fenor) :p

Grattis Nelle till lyckat Breederskval:banana: Cassius kvalade oxå till Breeders för 6-åringar med en felfri hoppning 1.20 på regional hopptävling:laugh: Fälttävlanskvalen var avklarade för länge sen så nu väntar vi på att Novali ska få upp farten på sin gråa :angel: Vi ses på Gotland hoppas jag. Vi hade bokat några dagar SEMESTER men vem proppsar på att få följa med ? Cassius :love:förstås inte vill han vara ensam herre på gården.......

Grattis Nelle till lyckat Breederskval:banana: Cassius kvalade oxå till Breeders för 6-åringar med en felfri hoppning 1.20 på regional hopptävling:laugh: Fälttävlanskvalen var avklarade för länge sen så nu väntar vi på att Novali ska få upp farten på sin gråa :angel: Vi ses på Gotland hoppas jag. Vi hade bokat några dagar SEMESTER men vem proppsar på att få följa med ? Cassius :love:förstås inte vill han vara ensam herre på gården.......

Grattis till kvalet! Härligt att ha det gjort eller hur?

Vi får väl se hur det blir med oss....:cool:

Ja Pooh sa att ni också var klara nu, GRATTIS!
Och GRATTIS till segern i Trossnäs, en sådan dressyr vill vi se från er på breeders med, ingen press :angel:

Nu hoppas jag bara att jag får ha kvar min lilleman över breeders, han är ju till salu och det är några olika som är intresserade så vi får väl se om han blir kvar. Det hade varit hemskt kul att rida finalen på honom nu när man ridit honom från scratch och han är färdigkvalad...

Ja ja, den som lever får se. Får man lov att hålla en tumme för att provridning i övermorgon inte går bra :devil:

Kul att ni kommer ner till ön! Jag är ledig fredagen och söndagen så då kommer jag att vara i Bunge och heja på er alla :banana:

Vad har hänt med sandlådan:confused:
Är ni ute och tävlar så att ni inte har tid att slösa på nätet;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka