Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Haha, ska ni också dit? :bump: Q går på söndagen men vi kommer ner & parkerar honom på lördagen & sen sticker vi hem till Jönkan & sover där tror jag. När går Grålle?

Och sen ses vi väl på Ribban också antar jag? Eller kommer ni inte när inte E ska rida?

Troligtvis, tur att det blir en mellanhelg under sydslätten tävlingarna, för dit skall ni väl ändå inte:crazy:

Får ju inte trötta ut oss...

Man kan bara :bow: för Nisse och brunbläsen :bow:

Så Nova... den grå har inte en chans :devil:

Betti inledde skapligt men blev sen så lycklig på den stora, gröna hoppbanan att hon glömde bort att titta på hinderna och så rullade bommarna.... När hon sen tog en snabb extratitt på algerna i krokodilträsket:eek: så var ju den tävlingen körd
Men det var i alla fall kul:D

Men nån Fio såg jag inte till, kan Nova ha rätt......

Tur att du har den inställningen att du fortfarande tycker det är kul! Jag hade fått gråa hår.......

Törs inte ens komma med nåt elakt till Bettibets efter att ha sett henne bolla med telefonstolpar. :bow:

Ändring: Det var visst kraftledningsstolpar

Det där är fikonspråk för alla som inte är banbyggare:cool:
Inte vet Nova, Fio, Pooh mfl. vad som är skillnaden mellan en telefon och en kraftverksstolp...:angel:

Trodde du visste att alla norrlänskor bär på en inre styrka :p framtränad under timmar på vägen med hästtransport

Inte vet Nova, Fio, Pooh mfl. vad som är skillnaden mellan en telefon och en kraftverksstolp...:angel:

Trodde du visste att alla norrlänskor bär på en inre styrka :p framtränad under timmar på vägen med hästtransport

Que? I min värld (slänger lite med det röda hårsvallet...) så använder man tfn (den rosa givetvis:D) hela vägen hem från en FT för att om och om igen tala om hur BRA det gick...det vet inte Betti hur man gör.:devil:

Man kan bara :bow: för Nisse och brunbläsen :bow:

Så Nova... den grå har inte en chans :devil:

Betti inledde skapligt men blev sen så lycklig på den stora, gröna hoppbanan att hon glömde bort att titta på hinderna och så rullade bommarna.... När hon sen tog en snabb extratitt på algerna i krokodilträsket:eek: så var ju den tävlingen körd
Men det var i alla fall kul:D

Men nån Fio såg jag inte till, kan Nova ha rätt......

Va? Du får befinna dig häromkring den 11,18,25 maj samt 1,6,8 juni om du skall få beskåda mig på en tävling :angel:

Det där ni håller på med i skogen får ni behålla för er själva ;)

Ang rosa

Tilda vill vara med i rosa-klubben

Vita ridbyxor + röd terrängbanskiss fr Tågarp + tvättmaskin

:rofl:

Ang rosa

Tilda vill vara med i rosa-klubben

Vita ridbyxor + röd terrängbanskiss fr Tågarp + tvättmaskin

:rofl:

Nja...det krävs ju Liiiite mer än så för att få vara med...men Tilda är ju så gullig så hon kommer in på sin gullighetsfaktor!:love:

Nä, där går gränsen... ;) Vilken dag går Grålle i Tranemo?

Vad jag förstår av prop. så är det lördag som gäller för småttingarna. Likaså på Gärds, fick fin starttid 08.00:D man kan ju undra hur mammaBerg har lottat det här:angel:

Jag har ett berg av kraftledningsstolpar liggande som ska bli hinder, men de protesterar inte alls mot att bli kallade tele-stolpar. När jag börjat baxa runt på dem lär de heta något mycket värre gissar jag, väger ju en del. :eek:

Så, Pooh, Novali och alla andra sötisar, nu lämnar jag landet för en säsong i England och alla deras fantastiska tävlingar där över =)

Pooh du får skvallra vidare om resultat, hemsidan är ju en bra grej, eller hur ;)

Ännu inga skimlar med i gamet, men OJ vad rosa vi ska vara... fick av mannen ett par sporrar med rosa briljanter på, gissa om jag blev glaaaad :love:

Badminton på lördag..... något att se fram emot!

Take Care

och tjejer, se nu till så allt skitsnack om fälttävlan tonas ner o blir något bra och positivt istället =)

Kram på er C

Skojar du? Varför skall jag veta skillnaden på det? Det finns personal till det :angel:

Skojar du? Varför skall jag veta skillnaden på det? Det finns personal till det :angel:

Javisst.... precis vad jag menade det finns såna som mr Pig, Superman, Tasse och jag (och tydligen även Pooh :laugh:) som är tokiga nog att slita häcken av oss för att ni andra skall kunna glida runt :angel:

Javisst.... precis vad jag menade det finns såna som mr Pig, Superman, Tasse och jag (och tydligen även Pooh :laugh:) som är tokiga nog att slita häcken av oss för att ni andra skall kunna glida runt :angel:

Blanda inte in ordet "vi" i den bemärkelsen, jag hoppar bara pinnar i jämförelse numer och dom är inte så jobbiga att kasta omkring :angel:

I alla tiders feodalsamhällen har det funnits herrefolk och slavar...du tillhör helt klart grupp nr 2 och jag ÄÄÄÄÄLSKAR tanken på att jag då naturligtvis är företrädare numero uno för grupp nr 1.....:banana::devil:

I alla tiders feodalsamhällen har det funnits herrefolk och slavar...du tillhör helt klart grupp nr 2 och jag ÄÄÄÄÄLSKAR tanken på att jag då naturligtvis är företrädare numero uno för grupp nr 1.....:banana::devil:

Jag sliter gärna och släpar me...:angel: Snälla barn är trots allt värt mer än pengar ;)

Och nu har vi en ruta klar på protokollet :bump::banana::bump: , när kommer Grå/Rosa ut ur garderoben :devil:

Jag sliter gärna och släpar me...:angel: Snälla barn är trots allt värt mer än pengar ;)

Och nu har vi en ruta klar på protokollet , när kommer Grå/Rosa ut ur garderoben :devil:

Bäva månde de Bruna! För eftersom jag är den EXTREMT seriösa människa som jag är så har jag naturligtvis tagit det här med att förbättra hoppningen på våra FT-hästar på mycket stort allvar....därav en ngt försenad start på året för den Grå/Rosa har blivit....den Brun/Grå HOPPHÄSTEN istället....

Lilleman%20in%20action%20120.jpg

Den lilla sötnosen har varit på sitt första hoppmeeting, gick 110-120 lördag o var nolla i bägge klasserna trots illasinnad krokodil i vattenmattan!:bump:
Avslutade sen helgen med ett ynka pet i 120 igår, är ju helt ok resultat med tanke på att han aldrig gått rakt in i en 120 förut.:love:

Så nu har han gjort 4 starter i 120....hur många hade Betti gjort sa du??.....*fniss*

Video är på G....:D

*KL*

Räddar sandlådan från ett öde värre än döden=hamna på sidan 2!:cool:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka