Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Det vore kul och få reda på när ni kommer upp ur sandlådan och veta om ni tänker starta i år :angel:

Det vore kul och få reda på när ni kommer upp ur sandlådan och veta om ni tänker starta i år :angel:

Kära vän! Jag har redan avslöjat planerna för Lille Grå....just nu är han hopphäst på heltid...eftersom jag givetvis följer alla rekommendationer från förbundet om att förbättra hoppningen...:angel::devil:

Men av nån outgrundlig anledning är Fjollan DJUUUUPT förbittrad över detta faktum....jag har sagt till henne att skaffa sig ett eget liv och sluta leva genom mig....:devil:

Men jag förstår att du väntar på mig...finns ju ingen som förgyller en FT-tävling som jag och mitt Rosa Team!:banana::rofl:

*KL*

Verbalt slagsmål med bästaste lilla polarinnan fio:

Nova: Jag har gjort 4 starter SJÄLV med min pålle i år...hur många har DU gjort????

*elakt fniss* du anmäler dig ju bara och stryker dig sen glatt bara för att få se ditt namn i en startlista....:devil:

*KL*

Verbalt slagsmål med bästaste lilla polarinnan fio:

Nova: Jag har gjort 4 starter SJÄLV med min pålle i år...hur många har DU gjort????

*elakt fniss* du anmäler dig ju bara och stryker dig sen glatt bara för att få se ditt namn i en startlista....:devil:

Oj då så många, ja jag behöver inte slita ut min 16 åring så mkt att han behöver starta var och varannan helg, fast egentligen beter han sig i nuläget som när han var 7. Vild och galen och han behöver tuktas lite först.
Skall hota med några dressyrtävlingar så blir det snart annat ljud i skällan :angel:

Oj då så många, ja jag behöver inte slita ut min 16 åring så mkt att han behöver starta var och varannan helg, fast egentligen beter han sig i nuläget som när han var 7. Vild och galen och han behöver tuktas lite först.
Skall hota med några dressyrtävlingar så blir det snart annat ljud i skällan :angel:

Fegis! Kom igen nu...*dansar runt och höjer mina virtuella boxarhandskar, Rosa förstås!"

Säg som det är...du är så himla rädd att Lille Grå ska sopa mattan med dina hagvilande krakar...det är därför du inte kommer till start.:devil:

Fegis! Kom igen nu...*dansar runt och höjer mina virtuella boxarhandskar, Rosa förstås!"

Säg som det är...du är så himla rädd att Lille Grå ska sopa mattan med dina hagvilande krakar...det är därför du inte kommer till start.:devil:

Hmm hur skulle det ske, vi tävlar inte ens samma klasser i någon gren och inte ens i samma distrikt :p

Tja, med din takt på tävlingsstarter så är jag snart ikapp....:angel:

Ja eller hur :rofl: Mina hästar har hunnit dö förlängesedan den dagen du börjar närma dig ikapp :banana:

Jag behöver inte ens tävla för att hålla dig på långt avstånd :angel:

Ja eller hur :rofl: Mina hästar har hunnit dö förlängesedan den dagen du börjar närma dig ikapp :banana:

Jag behöver inte ens tävla för att hålla dig på långt avstånd :angel:

Tror du ja!:devil: Om jag vore du så skulle jag titta mig över axeln åtskilliga gånger i helgen...jag ska ta en gruvlig hämnd för att du lämnat mig åt mitt öde...:eek:

*KL*

Nya regler för Sandlåderyttare:

• Rosa är nu den officiella färgen i denna tråd.
  • Skimlar är officiellt nu bättre än alla andra färger.
  • Ryttare från Skåneland får fr om nu endast tävla i Skåne.
  • Norrlänningar får lov att starta i Stockholm.
  • Vi från Sydvästra Landet får tävla var vi vill.
  • Vi från Sydväst får automatiskt bättre dressyrpoäng än andra.
  • Rider vi på skimlar vinner vi automatiskt varannan start.

Om det är någon som har ngt att tillägga så står det er fritt...:D

Ryttare från Skåneland får fr om nu endast tävla i Skåne.

Om det är någon som har ngt att tillägga så står det er fritt...:D

I Mantorp har vi 10 anmälda från skåne ( av cirka 250 ),
så tyvärr kan det inte räknas som en rosa tävling :cry:

För att inte tala om hur många ni har från Norrland :banana::banana::banana:

Nästan 10 bara från vår klubb :bow: t.o.m funkionärer har ni fått

Så då slipper vi ett rosa (löjets;)) skimmer över den tävlingen

Har man ponny kat I (stor C) får man från 1 april tävla OM! och var man vill under följande förutsättningar:

Ponnyn måste vara skimmel.:D
Ryttaren får absolut inte bära rosa.:p
Ekipaget måste vara "importerade" till Skåne av föräldrar/ponnyägare.

Som alla BRA skånska skimmlar då ;):rofl::rofl::D

I Mantorp har vi 10 anmälda från skåne ( av cirka 250 ),
så tyvärr kan det inte räknas som en rosa tävling :cry:

Noterar att vi är 7 som valde Danmark istället. 6 mil från bron. Endagstävling.

Skulle vi ridit 1* hade vi kommit :idea:

Noterar att vi är 7 som valde Danmark istället. 6 mil från bron. Endagstävling.

Skulle vi ridit 1* hade vi kommit :idea:

Har du nån länk till tävlingen i Danmark?

Själv sitter jag på tåget till Götet, ska stänga in mig i Scandinavium i 4-5 dygn. :angel: Jag gillar ju ändå inte sol så.. :devil::cool:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka