Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vore kul och få reda på när ni kommer upp ur sandlådan och veta om ni tänker starta i år
*KL*
Verbalt slagsmål med bästaste lilla polarinnan fio:
Nova: Jag har gjort 4 starter SJÄLV med min pålle i år...hur många har DU gjort????
*elakt fniss* du anmäler dig ju bara och stryker dig sen glatt bara för att få se ditt namn i en startlista....
Oj då så många, ja jag behöver inte slita ut min 16 åring så mkt att han behöver starta var och varannan helg, fast egentligen beter han sig i nuläget som när han var 7. Vild och galen och han behöver tuktas lite först.
Skall hota med några dressyrtävlingar så blir det snart annat ljud i skällan
Fegis! Kom igen nu...*dansar runt och höjer mina virtuella boxarhandskar, Rosa förstås!"
Säg som det är...du är så himla rädd att Lille Grå ska sopa mattan med dina hagvilande krakar...det är därför du inte kommer till start.
Hmm hur skulle det ske, vi tävlar inte ens samma klasser i någon gren och inte ens i samma distrikt
Tja, med din takt på tävlingsstarter så är jag snart ikapp....
Ja eller hur Mina hästar har hunnit dö förlängesedan den dagen du börjar närma dig ikapp
Jag behöver inte ens tävla för att hålla dig på långt avstånd
Ryttare från Skåneland får fr om nu endast tävla i Skåne.
Om det är någon som har ngt att tillägga så står det er fritt...
I Mantorp har vi 10 anmälda från skåne ( av cirka 250 ),
så tyvärr kan det inte räknas som en rosa tävling
Noterar att vi är 7 som valde Danmark istället. 6 mil från bron. Endagstävling.
Skulle vi ridit 1* hade vi kommit
Själv sitter jag på tåget till Götet, ska stänga in mig i Scandinavium i 4-5 dygn. Jag gillar ju ändå inte sol så..
Som alla BRA skånska skimmlar då
I Mantorp har vi 10 anmälda från skåne ( av cirka 250 ),
så tyvärr kan det inte räknas som en rosa tävling