Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får inte jag vara med? Såååå typiskt. Ni har fest och jag är inte bjudenJag har so far dragit 2/3 av en flaska vin. Snart flyger kroken på en flaska bubbel.
Ja bara för din skull kan jag ju dra det en gång till.
1 Vi får ingen majoritet som stöder el alkoholförbud.
2 av de män som dricker (sig redlösa) riskerar endast en liten liten bråkdel att bli involverade i ett övergrepp.
3 av de kvinnor som dricker (sig redlösa) riskerar alla att utsättas för ett övergrepp.
Alltså är det förnuftigare att satsa på kvinnorna än på männen....
Jag kan bjuda på en slurk Coccylana.Får inte jag vara med? Såååå typiskt. Ni har fest och jag är inte bjuden
Skål hjärtat!Jag vill också! Har faktiskt en flaska vodka som står och väntar på mig i skåpet .
Fräscht att du menar att det vore mitt eget fel om jag blev våldtagen efter en krogrunda.Absolut, de ska bara ta ansvar för sina egna handlingar liksom männen för sina...
Men du brukar ju inte läsa vad jag skriver så jag kan ju upprepa det självklara för dig med.
Varje individ är alltid ansvarig för sina egna handlingar och sina egna val...
Neeeej. Deth är mitt fel. Jag är fulFräscht att du menar att det vore mitt eget fel om jag blev våldtagen efter en krogrunda.
Förchlåt menar full. Hick!Neeeej. Deth är mitt fel. Jag är ful
Det var snälltJag kan bjuda på en slurk Coccylana.
Banka?Men varför i hela friden inte banka in det i huvudet på män precis som du gör på kvinnor? En minskad alkoholkonsumtion hos män hade gjort en riktig ordentlig skillnad och faktiskt förebyggt brott? Fast det är ju klart då hade män fått begränsa sitt liv och det verkar tydligen omöjligt
Neeeeej låt kvinnorna begränsa sig. De är ju liksom vana. Fast det är ju inte dom som är problemet.....mmmmmm...nä det vore synd om männen om dom fått begränsa sig. Bättre då kvinnorna får stå männens kast.
Förresten jag antar att jag inte behöver påpeka att du gör det igen
Det är bara att komma. The more the merrier.Får inte jag vara med? Såååå typiskt. Ni har fest och jag är inte bjuden
Man kan banka på många olika sätt...guuuuuud vad jag är oanständigt ibland (du får förlåta mig men jag är inte helt nykter så här sent på fredagskvällen).Banka?
Det enda jag säger kan koncentreras i en enda mening. Var och en är ansvarig för sina handlingar och sina val. Inte ett ord om att det gäller endast kvinnor.
Att sedan tjejer i krogsvängen har mest att vinna på att inte supa sig redlösa är väl ett annat faktum...
Bara du inte gör en @Dentaku och dricker rödsprit i garderobenJag just nu:
Var och en är ansvarig för sina handlingar. Men enligt dig ska kvinnor ta ansvar för våldtäktsmänens beteende och anpassa sig. Alla kampanjer ska rikta sig mot att ändra kvinnornas beteende, att förändra våldtäktsmännens är tydligen uteslutet enligt dig.Banka?
Det enda jag säger kan koncentreras i en enda mening. Var och en är ansvarig för sina handlingar och sina val. Inte ett ord om att det gäller endast kvinnor.
Att sedan tjejer i krogsvängen har mest att vinna på att inte supa sig redlösa är väl ett annat faktum...
Hmmmmmm men kan jag lita på dig då?Det är bara att komma. The more the merrier.
Mvh onykter bumpo
Vaaaaaaaaaaa! Den har jag missat. Berätta!Bara du inte gör en @Dentaku och dricker rödsprit i garderoben
Sorry, idag var det min tur med käket, straxt klart, till det ett kylt vitt vin och efter maten en liten årgångsmalt..så ut ska jag defenivt inteMan kan banka på många olika sätt...guuuuuud vad jag är oanständigt ibland
Men du kom igen lite och festa loss med oss. Gratis sprit. Vi lovar att inte utnyttja dig när du druckit lite. Eller möjligtvis utnyttjar vi dig bara ytte, pytte liiiiite. Bara så där lite att du inte vet om du blivit utnyttjad eller inte.