@Petruska
@Petruska
Jag känner verkligen att jag vill ge gensvar på ditt sista inlägg till mig där men jag känner också att jag inte vill ha en mobb efter mig vilket jag tror risken är hög till. Tyvärr. Jag såg i den andra tråden tydligt att man får/kan inte diskutera en annan syn på det här samtalsämnet. Det känns som om jag fortsätter skriva så kommer vissa att koka över.
Jag kan dock säga att när jag har väckt en kille med oralsex så har jag tänkt att han vill det, att han kommer bli glad av det och jag har ju dessutom fått detta bekräftat av flera att dom har gillat det. Men såklart, vid eftertanke, så kan jag ju inte veta om Kille nr 2 skulle gilla det bara för att Kille nr 1 gjorde det.
Tilläggas bör att jag aldrig kvällen innan har frågat om lov att göra detta. Det är enbart något jag har förutsatt att dom vill och gillar. Och pratar vi samhälle och i allmänhet så är väl jargongen att killar älskar det. (merparten med undantag såklart).
Nu är oralsex inte samma som att ha sex. Dippen i fitten liksom. Men ändå...
Har jag sextrakasserat dessa killar genom åren?
Vad jag vet har jag aldrig blivit anmäld. Jag har fått nej också nån eller ett par ggr och då slutat såklart.
Jag skulle aldrig ens tänka tanken att någon av de killarna jag skrivit om tidigare, skulle haft i tanken att dom ska utnyttja mig sexuellt.
Och ja, jag skulle vilja ge ännu mer svar men jag pallar inte som sagt för jag tror inte jag kan skriva på ett sådant sätt att det går fram så som jag menar, här på bukefalos. Jag har redan fått bekräftat det här senaste halvtimmen tyvärr