Sämsholmsritten 2009

Sv: Sämsholmsritten 2009

Hej, vad kul med så många anmälningar. Lycka Till!

Skulle bara säga att jag har en del bilder från gårdagen, ligger på http://www.ponnyliv.se (bildgalleri). Mer bilder kommer ikväll men först måste jag ut till stallet och ta hand om min egna häst. :D

Tack arrangörerna för en trevlig dag. Ni hade verkligen ordnat ett underbart väder, hälsar både jag och mina solbrända hinknissar.

Jag och Fakira tog oss i mål med hela 3½ minut till godo innan maxtidens utgång i T50-klassen. :D Mycket nöjda med dagen.

MVH / Johanna

Jag vill också tacka arrangörerna för en kanontävling och säga grattis till alla godkända ritter!

Vill även bidra med lite kort från tävlingsdagen som finns på http://teamnorberg.se/

/Camilla

Sådärja, då var alla bilder uppe. (www.ponnyliv.se - bildgalleri)

1238915691_resized.jpg

1238915717_resized.jpg

1238915785_resized.jpg

1238915804_resized.jpg

1238915811_resized.jpg

1238915820_resized.jpg

1238959984_resized.jpg

(Ursäkta bildbomben :))

Åh vilka härliga bilder! Underbart. Tack alla deltagande ni var så positiva. Välkomna igen nästa år. Inte ens vilda hästar kan väl hålla oss ifrån att arrangera tävling nästa år igen.

Jag vill också tacka för en härlig dag på Sämsholm igår. Alla vänliga funktionärer och medtävlare/groomar som hjälpte mig med min häst när jag behövde lite handräckning. Jag och Regina hade inga medhjälpare med oss. Tack också till Petra86 och Cano som tagit så fina bilder där även vi fastnat (nr 177).

Haha han var lite bångstyrig där ett tag ja ;) Jag stod i valet och kvalet om det var oförskämt att plåta just då eller inte. Men jag hade ju ändå inte kunnat göra så mycket annat så kameran fick rulla. :)
Det blev ju lite actionbilder i alla fall. :angel:

Tack så mycket förresten! :bump:

Vill också tacka för en underbar tävling.

Och ett extra tack till de funktionärer och den vänliga själ på anläggningen som fixade en sadelgjord så att jag kunde rida när jag hade glömt min
hemma i förvirringen!

Jag har defintivt fått blodad tand att testa fler distansritter :)

Såg i resultatlistan att Bomb Jacks pappa Chack Matt var med i CR liksom Bellagrandes och Bomb Jacks lilla syster Buzan. Mkt släktingar inom distansen nu!!

*KL*

Det råkar inte finnas någon som har hittat ett 2 gb minneskort til kamera någonstans på tävlingsplatsen? Kom hem och upptäckte att ett av mina hade "rymt" någon gång under dagen...:/ Så om någon hittat ett får de hemstk gärna pm:a mig.

Det frågades om lite ilder på tävlingsplatsen med. Tror inte jag får länka till albumet, iom att det borde gå som reklam...? Kan ju iaf bildbomba lite här iastället!
_DSC1072.jpg

_DSC1080.jpg

_DSC1097.jpg

_DSC1346.jpg

_DSC1430.jpg

_DSC1441.jpg

_DSC1726.jpg

underbara bilder som alltid! :love:
Och Lilla Rebell fastnade på bild även här:)

Och du har lyckats fånga tävlingens enda isis på bild också, med hösilage i manen ;)

Väldigt härliga bilder!

Vilka fina bilder!

Vad har hänt med Nowators öga?

Det undrar jag med!
Det va mina hinknissar som berättade om detta och jag kan inte minnas att han bara hade ett öga när jag sett honom.
Någon som vet?

Måste bara få säga att dina bilder var jättefina dom med!:bump:
/Camilla

Tack till både Cano, Peperoni2, Harryhook och Galadriel för fina kommentarerna!:)

Liknande trådar

Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
547
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag börjar inse att hur mycket jag än stretar emot, så kommer jag bli tvungen att gå tillbaka och tillbringa så pass mycket tid på...
13 14 15
Svar
290
· Visningar
22 699
Senast: Kiwifrukt
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 380
Senast: Fetaost
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 527
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30