Sv: Sämsholm 26-27 juli
Vad roligt, grattis till dig!
Vi kom trea i debutanten på lördagen!!
Vad roligt, grattis till dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kom trea i debutanten på lördagen!!
Blir man tillsagd om man blir tilldömd straff för farlig ridning? Jag är 100 på att jag inte blev det då jag valde att ta ett stopp på vattnet istället för att trycka över honom och försök nr 2 hoppade han fint.. Men det vore intressant att veta.
För övrigt är jag lite fundersam över hinderfunktionärerna i sämsholm, alltid tidigare när jag fått stopp så har de tydligt skrikigt att man fått en vägran, här sa de ingenting, så jag väntar spänt på resultatet för att se hur de dömt...
Hur som helst var det en fantastiskt fin bana!
*kl*
Lyckopiller IGEN alltså?
Nu har resultaten för söndagen kommit ut och jag konstaterar att jag låg 2:a efter den pissedressyren jag hade
Träna dressyr kanske är helt fel taktik för oss
Det är så när man sitter på hästar med sprattlande framben o böj på nacken....du o jag=dressyrstjärnorna....
*kl*
Lyckopiller IGEN alltså?
Fast det räcker ju med spändhet idag, böja på nacken är överflödigt så länge de visa någon form av spändhet någonstans i programmet
Jag förstår att det inte var några perfekta förutsättning att tävla i den värmen som var i helgen. Måste ha varit tungt! När kommer ni till start nästa gång?