Sambo, särbo o allt däremellan

vallhund

Trådstartare
Jag hittade en sambo i Dalarna, det skiljde många år emellan oss. Från särbo blev vi sambo o sedan blev vi särbos igen. Jag flyttade till Stockholm för att avlasta min son som hastigt o lustigt blev ensam med 2 blöjbarn.
Jag var i Dalarna så ofta jag kunde, o särbo var här så ofta han kunde. I början var hans barn väldigt skeptiska, innan de insåg att jag inte utgjorde ett hot mot dem. Jag var ett par år yngre än hans äldsta barn.

Han dog för ett par år sedan o jag saknar honom fortfarande.

Jag hittade en sambo i Dalarna, det skiljde många år emellan oss. Från särbo blev vi sambo o sedan blev vi särbos igen. Jag flyttade till Stockholm för att avlasta min son som hastigt o lustigt blev ensam med 2 blöjbarn.
Jag var i Dalarna så ofta jag kunde, o särbo var här så ofta han kunde. I början var hans barn väldigt skeptiska, innan de insåg att jag inte utgjorde ett hot mot dem. Jag var ett par år yngre än hans äldsta barn.

:heart

Sådär är ju livet. Det sägs att tiden läker alla sår, men det gör den inte, vi lär oss bara leva med såren och ärren de skapar. Vi lär oss hantera saknaden och smärtan, men det finns ändå alltid kvar. Poängen är att vi som lever inte kan sluta leva för att andra dör. Vi måste fortsätta göra det bästa av våran vardag och vårt liv, speciellt om man tror att man har många år kvar att leva.

Har du bestämt dig för att inte träffa någon ny eller hur känns livet på det planet? Eller du kanske har träffat någon ny?

Sådär är ju livet. Det sägs att tiden läker alla sår, men det gör den inte, vi lär oss bara leva med såren och ärren de skapar. Vi lär oss hantera saknaden och smärtan, men det finns ändå alltid kvar. Poängen är att vi som lever inte kan sluta leva för att andra dör. Vi måste fortsätta göra det bästa av våran vardag och vårt liv, speciellt om man tror att man har många år kvar att leva.

Har du bestämt dig för att inte träffa någon ny eller hur känns livet på det planet? Eller du kanske har träffat någon ny?
Jag letar inte, skall jag ragga på färdtjänst chaffisarna?
Jag är en eremit o jag trivs med det, men jag saknar tvåsamheten som vi hade.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 397
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 862
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka