Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar oxå hamna med 5 passhästar som är "knasiga" o som ingen annan vill ha... Hävdar ofta bestämt att jag går bäst ihop med hingstar och står sen med 7 ston som passisar..chicasweep skrev:Märren låter som mina brukar vara... nu först har jag köpt mej en snäll häst Ska inte sticka under stolen med att jag har en viss benägenhet att gilla "knas"pållar
Är det din annons på h**s*n*t?
5 timmar har annonsen varit ute och jag har fått ungefär 5 olika svar... Alla har haft hand om problem hästar tidigare... och som de flesta skriver o stavar så misstänker jag att åldern ligger runt 12 år..sissu skrev:Väntar med spänning på vilka som svarat på annonsen du satt ut seriöst och oseriöst..Hoppas du delger oss andra det.
Humelibumlan skrev:5 timmar har annonsen varit ute och jag har fått ungefär 5 olika svar... Alla har haft hand om problem hästar tidigare... och som de flesta skriver o stavar så misstänker jag att åldern ligger runt 12 år..
En tjej sysslar med NH och vill hjälpa hästen...
För det första så har jag informerat de som svarat att jag inte bestämt om jag ska sälja eller inte.lsz skrev:Du har mitt fulla förtroende när det gäller att ta ansvar för din häst och fatta rätt beslut när den dagen kommer.
Att sitta och leka med låtsasannonser för att kolla vilka personer som svarar är däremot inte något jag stöttar.......där är min personliga gräns överskriden med råge (obs personlig åsikt)
Rent spontant ställer jag mig frågan om dina annonser gällande din andra häst (som du ville leasa ut som avelssto) också var ett "test".
Hade vi haft plats, råd och tid att satsa seriöst på henne i avelsboxen skulle det kanske vara vi som svarat och då ingått i någon "vetenskaplig" undersökning
Jag hoppas och tror att din annons angående Humlan var en överilad handling och inte något som du sysslar med lite då och då.
Den dag du verkligen vill hitta en seriös köpare/kund via annonser kanske din trovärdighet blivit naggad i kanten. Då syftar jag inte på annonser om Humlan utan annonser överlag.....jag antar att du har kunder inom din verksamhet och att du är mån om ditt rykte där. Kunder är en grupp man ska vårda ömt och behandla med respekt anser jag .
OBS OBS OBS! Det är endast din annons jag reagerar emot......i övrig har du som sagt mitt stöd i den här tråden
Skitsnack!lsz skrev:Vad jag vet har vi inte haft någon personlig kontakt där du berättat saker i förtroende (har läst igenom mina pm). Har för övrigt aldrig träffat dig personligen.
Jag skrev vad jag tyckte om "fuskannonser" och informationen i inlägget har jag fått från dina egna inlägg genom åren. That´s it.
Lozzan skrev:jag skulle inte kunna mörda en frisk häst. Vem födde upp henne? Hon värkar ju ha ett lite speciellt humör och en speciell hantering. Men jag tror också att om hon hade fått den när hon var föl hade hon varit lite bättre nu. Men det är ju alltid svårt att veta eftersom ett föl kan ändra sig så... Hur hämsk är hon? Attakerar hon människor eller vad?
Humelibumlan skrev:2 Hästen är inte psykiskt störd.
"Hon var 3 dagar när hon gick till attack mot hästskötaren..."
Jag födde upp henne.Lozzan skrev:jag skulle inte kunna mörda en frisk häst. Vem födde upp henne? Hon värkar ju ha ett lite speciellt humör och en speciell hantering. Men jag tror också att om hon hade fått den när hon var föl hade hon varit lite bättre nu. Men det är ju alltid svårt att veta eftersom ett föl kan ändra sig så... Hur hämsk är hon? Attakerar hon människor eller vad?