säkerhetskedja till fönster

vinkelina

Trådstartare
Har just flyttat till en ny lägenhet. Och den verkar tyvärr bli väldigt varm. Har ingen balkong tyvärr.

Bor i markplan med höga fönster (4 meter delat på två fönster)funderar nu på att låta de övre stå öppet även nattetid, är ca två meter från markplan till fönstret. Skulle dock vilja ha nån form av säkerhetslås att lägga på det, så att jag vågar sova tryggt om natten

vad hittar jag dyligt och vad finns. är bara hyrerslägenhet så får inte göra stora saker

Sv: säkerhetskedja till fönster

Vädringsbeslag?

25432_472x472.jpg

Liknande trådar

Hemmet Jag är på väg att flytta in i en lägenhet på markplan. Jag var där och fixade lite igår och märkte att det blir varmt när solen ligger...
2
Svar
25
· Visningar
1 338
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 223
Senast: lizzie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 752
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 964
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar