Jag stör mig orimligt mycket på att svenska människor blir "starstrucked" - 'struck' är redan i dåtid ffs! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är verkligen helt ofattbart hur sådana här personer ens kan ha hamnat i stallmiljöer. De verkar ju inte ens gilla djuren vi håller på med?!.. Det är så himla trist att sånt här ens ska behöva hända.. Ännu värre är det ju också att många, precis som min och din (fd) kollega, gör det när de tror att ingen ser/eller iaf inte "fel" personer ser..
Jag hade stoppat upp raspen någonstans på honom. Fy f-n.
Jo det var det! Men jag hade lika gärna kunnat kliva upp för att ta emot 50 miljarder kronor, jag hade ändå varit skitsur över att behöva kliva upp tidigtHalkbanan var, iaf när jag gjorde den för ca 12 år sen, skitkul!! Peppa till lite så ska du se att det blir roligt![]()
Haha, bra att det var kul iafJo det var det! Men jag hade lika gärna kunnat kliva upp för att ta emot 50 miljarder kronor, jag hade ändå varit skitsur över att behöva kliva upp tidigt![]()
Jag stör mig på samma sak. Och på alla som skriver om det här på Facebook och anser att hela rättsystemet fallerat, baserat på just det här fallet.Jag stör mig på folk som inte kan hålla isär straffrättsliga och civilrättsliga processer. Om man stämmer någon så kan man åka på att betala motpartens rättegångskostnader alldeles oavsett vem motparten är (i detta fall en dömd mördare). Det är INTE orättvist att den som förlorar får betala. Punkt.
Jag stör mig på samma sak. Och på alla som skriver om det här på Facebook och anser att hela rättsystemet fallerat, baserat på just det här fallet.
Jamen verkligen.Det känns onekligen som ett långskott att försöka få mer skadestånd på det här viset.
Fast gekås ligger ju i Ullared, och det kanske inte bara är det stora varuhuset det ska tillJust nu så stör jag mig på att folk ska till Ullared och shoppa. Jag är rätt säker på att det är till GeKås de ska, uttrycket "Ska till Ullared" stör mig något så infernaliskt och det är helt jävla orimligt
Fast gekås ligger ju i Ullared, och det kanske inte bara är det stora varuhuset det ska till![]()