Saker och företeelser man inte förstår sig på

Mens.
Nej, jag vill inte avla barn en gång i månaden. Nej, min väninna kommer inte avla barn snart och bli svårt sjuk/dö så att jag måste ta hand om hennes barn för artens överlevnad. Nej, jag tycker inte det är kul att ha ont i hela kroppen. Nej, mina moodswings är inte "gulliga" utan mest jättejobbiga. Nej, det är inte kul att blöda i flera dagar. Speciellt inte när jag inte. vill. avla. barn! :rage:

Pengar till genmodifiering för det tack, för evolutionen är för långsam för min smak :angel:
 
Spin off:

Folk som bryter av EN banan från klasen innan de köper den.... Jag lovar det är jättejätte vanligt!
Sen ratar de flesta den där ensamma bananen..... :(

(jobbar med frukt)
Jag brukar köpa exakt så många bananer jag behöver för att slippa slänga. Ska jag ha 3 och det finns 2+1 så tar jag dessa, man annars bryter jag av. Lägger i påse också för tycker bananer kan vara kladdiga.
 
Det är därför norrbor låter bli att åka dit ;) särbon frågade om jag ville dit när vi var på semester i de faggorna och jag sa: "Över min döda kropp men visst, jag kan ligga och softa i husbilen och dricka cider medan du går in" :rofl: Vi var inte dit :D

Sanning med modifikation. Det går mängder med charterbussresor från norr till Gekås ;)

Jag begriper heller verkligen inte tjusningen med Gekås. Men jag begriper ännu mindre varför man väljer att köpa en bussresa från Boden för att åka dit :eek:
 
Mens.
Nej, jag vill inte avla barn en gång i månaden. Nej, min väninna kommer inte avla barn snart och bli svårt sjuk/dö så att jag måste ta hand om hennes barn för artens överlevnad. Nej, jag tycker inte det är kul att ha ont i hela kroppen. Nej, mina moodswings är inte "gulliga" utan mest jättejobbiga. Nej, det är inte kul att blöda i flera dagar. Speciellt inte när jag inte. vill. avla. barn! :rage:

Pengar till genmodifiering för det tack, för evolutionen är för långsam för min smak :angel:
Jag är så innerligt tacksam att min p-spruta låter mej slippa skiten. Tänk om man kunde plocka bort hela paketet utan några biverkningar. Min stora dröm har alltid varit att jag aldrig fick mens och var steril, även i tonåren när jag var osäker på om jag ville ha barn eller inte. Då skulle jag slippa beslutet och slippa plågorna.
 
Tittar på Below deck mediterranean och fascineras inte bara av företeelsen att chartra en hel yacht + besättning för semester, utan alla dessa krav gästerna har? Ingen lök fick förekomma i någon måltid, baea en specifik tequila av en årgång dög så den fick specialbeställas, etc. Hur orkar man vara så over the top?
 
Varför vissa bilister efter omkörning lägger sig på vägrenen framför den omkörde en stund, förmodligen i syfte att "uppfostra" den omkörde...:confused:
Det hände oss idag på väg hem från träning med hästen. Bred 90-väg, lite trafik och vi höll ca 90. Såg ingen anledning alls att utöva vägrenskörning då sikten var god, gott om möjligheter att köra om och vi hade ca 1300 kg på släp.
Så koleriska bilister borde nog inte köra alls kan jag tycka. Har man problem att köra om på en så fin väg så är nog körskickligheten tämligen låg och blir än sämre av att inte kunna tygla sitt humör.
 

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 373
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 226
Senast: mars
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 083
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp